Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN. Przebudowa drogi powiatowej Jarocin - Żerków - Śmiełów - Ruda Komorska

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Zaciszna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5052949 , fax. 062 5052949
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zaciszna 1 1
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5052949, fax. 062 5052949
    REGON: 25086400800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI PN. Przebudowa drogi powiatowej Jarocin - Żerków - Śmiełów - Ruda Komorska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej Jarocin - Żerków - Śmiełów - Ruda Komorska. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowa i sanitarna będzie dotyczył przebudowy 23 192 m drogi powiatowej nr 4181P Jarocin - Żerków - Śmiełów - Ruda Komorska, na odcinku od skrzyżowania ul. Żerkowskiej z drogą wojewódzką nr 443 w Jarocinie (0+082) do granicy powiatu jarocińskiego z powiatem wrzesińskim (Ruda Komorska). Ciąg pokrywa się w Żerkowie z drogą powiatową nr 3678P. Zakres planowanych robót drogowych obejmuje: 1. poszerzenie jezdni od Annapola do Żerkowa z 5,5/5,7m do 6m; ul. Mickiewicza w Żerkowie z 5m do 7m i od Żerkowa do granicy powiatu z 4,7/5,1m do 5,5m, (korytowanie na głębokość ok. 50 - 60 cm); 2. ułożenie nowej nawierzchni na całej długości: 23 192 m drogi (głównie warstwy wiążące z betonu asfaltowego: 0/16mm o gr. 6cm, 0/20mm o gr. 6cm, 0/20mm o gr. 11cm i stabilności 11 kN; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16mm o gr. 5cm i stabilności 10 kN), 3. budowę nowych chodników o długości 870m w: Wilkowyi 337m, Żerkowie 533m, 4. przebudowę chodników (poszerzenie w większości do 2m) o dł. 4.126,5m w: Jarocinie 1.578,5m, Annapolu 491m, Wilkowyi 1.691m i Żerkowie 366m, 5. budowę 1 (Żerków) i przebudowę 13 (Jarocin 3, Wilkowyja 4, Żerków 6) przejść dla pieszych, 6. przebudowę 2 skrzyżowań: w Wilkowyi w kierunku na Radlin i przed Żerkowem w kierunku na Lisew, 7. budowę zatoki autobusowej w Wilkowyi i przebudowę zatok w Żerkowie i Wilkowyi, 8. dwustronne umocnienie poboczy na całej długości drogi kruszywem kamiennym na szerokości 0,75m (każdy), 9. obniżenie krawężników do 1cm na przejściach dla pieszych i 3cm na wjazdach, 10. montaż nowej i wymianę 4 barier ochronnych na mostach, przepuście i zjeździe przed Śmiełowem, 11. budowę kanalizacji deszczowej na ul. Żerkowskiej w Jarocinie (rurociąg główny o dł. 608m, przykanaliki o dł. 137m), 12. wykonanie odwodnienia w Wilkowyi (obustronny ściek przykrawężnikowy o szerokości 20cm z kostki betonowej, budowa 6 studni chłonnych, uzupełnienie sieci studzienek ściekowych), 13. odmulenie i oczyszczenie rowów i przepustów. Planowane parametry techniczne drogi powiatowej po przebudowie: 1. klasa techniczna - Z 2. prędkość projektowa - 40 - 90 km/h 3. szerokość jezdni - 5,5 m - 8,0 m 4. szerokość chodnika - do 2 m 5. obciążenie - 80 kN/oś
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni asfaltowej, o wartości nadzorowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. (z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania). 2) dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym i doświadczonym personelem odpowiednim do pełnienia funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz zapewnienie uczestnictwa w wykonaniu zamówienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) drogowej lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń (bez wyłączenia robót drogowych) oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy inwestycji drogowej polegającej na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni asfaltowej b) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierowaniu robotami tej specjalności. Wykonawcy występujący wspólnie - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. b. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. c. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.2. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu co najmniej jednej wykonanej, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji drogowej polegającej na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni asfaltowej, o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek uważa się za spełniony jeżeli wartość nadzorowanych robót wynosi łącznie co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. Do wykazu (załącznik Nr 1 do oferty) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. 2) wykazu osób, przewidzianych do pełnienia funkcji: inspektora nadzoru w branży drogowej i inspektora nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Do wykazu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty dołączyć należy następujące dokumenty: - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w art. 12 lub 12a ustawy - Prawo budowlane), - dokument potwierdzający przynależność do właściwej organizacji samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. Do wykazu, o którym mowa powyżej należy dołączyć informację sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do oferty potwierdzającą wymagane doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do pełnienia funkcji: inspektora nadzoru w branży drogowej i inspektora nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu są: 1. oświadczenie -załącznik nr 3 do oferty- informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika). 2. pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: //bip.wokiss.pl/jarocinp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach