Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
ul. Żeromskiego 26 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7888500, fax. 017 7888505 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad budową dworca autobusowego w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową dworca autobusowego w Mielcu w zakresie wynikającym z: 1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa: 1) dokumentacja projektowa pn: Projekt dworca autobusowego w Mielcu wraz z obiektami towarzyszącymi oraz zagospodarowaniem terenu wokół dworca oraz przebudową placu manewrowego obecnego dworca, 2) załącznik pn. Dworzec Autobusowy - chodniki 3. Nadzór inwestorski obejmuje następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, drogowa, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i rządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będących członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 1 SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Formularza Nr 2 SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4) oświadczenie Wykonawcy będącego osobą fizyczną o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Formularz Nr 3 do SIWZ, 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania Zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Formularza Nr 4 SIWZ, 6) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Formularz Nr 4 SIWZ, 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817 z 2009 r.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20