Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim.

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 061 4452555
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
    ul. Żwirki i Wigury 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4452500, 4452553, fax. 061 4452555
    REGON: 63127688300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane dla zadania p.n.: Rozbudowa i modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim w systemie zaprojektuj, wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w obszarach wymienionych w załączniku Nr 8 do SIWZ odpowiednio w następujących częściach: Część I - specjalność konstrukcyjno - budowlana; Część II - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Część III - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Część IV - specjalność drogowa. 4. Wykonawca składający ofertę na daną część zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty tylko te formularze oraz dokumenty, które dotyczą tej części zamówienia, na którą składa ofertę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Ogólny opis zakresu robót, nad którymi ma być sprawowany nadzór inwestorski stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 7. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 8. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania należy traktować jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: w zakresie części I Zamawiający ustalił wadium w kwocie 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100), w zakresie części II Zamawiający ustalił wadium w kwocie 1 500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), w zakresie części III Zamawiający ustalił wadium w kwocie 1 500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100), w zakresie części IV Zamawiający ustalił wadium w kwocie 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach