Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNEGO: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kusocińskiego w Lęborku, zlokalizowanego na dz. nr 153/35, 153/36 i 153/7 obręb 11. 2. Charakterystyka przedsięwzięcia inwestycyjnego, realizowanego w ramach umowy na roboty budowlane, nad którym sprawowany będzie nadzór inwestorski: 2.1. Podstawowe dane budynku: a) Ilość kondygnacji - 5 ( 4 nadziemne + piwnice); b) Ilość mieszkań - 33; c) Powierzchnia zabudowy - 647,0 m2; d) Powierzchnia użytkowa - 1.581,76 m2; e) Kubatura - 8.042 m3. 2.2. Podstawowe dane dot. zagospodarowania terenu przy budynku (projektowane utwardzenia terenu): a) Nawierzchnie z kostki brukowej 6 cm - 410,0 m2; b) Nawierzchnie z kostki brukowej 8 cm - 807,0 m2. 2.3. Nadzór inwestorski obejmuje następujące branże: - konstrukcyjno - budowlaną, - sanitarną, - elektryczną, - drogową. 3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Inspektorem, obejmuje: 3.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno - budowlanymi i sztuką budowlaną. 3.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. 3.3. Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. 3.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. 3.6. Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. 4. Ponadto Inspektor przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Obowiązkowa obecność na placu budowy - min. 2 wizyty w tygodniu (w przypadku przestoju robót budowlanych - do uzgodnienia z Zamawiającym) - potwierdzona przez pracownika Wydziału Gospodarki Miejskiej i Inwestycji, Urzędu Miejskiego w Lęborku. W przypadku nieprzewidzianych i alarmowych sytuacji - obowiązkowa obecność doraźnie na terenie budowy - na wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego. 4.2. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 4.3. Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. 4.4. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.5. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Inspektor zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). 4.6. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 4.7. Weryfikację, analizę i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. 5. Zakres praw i obowiązków Inspektora - zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się i przeanalizować materiały związane z zamówieniem tj. 7.1. DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ (stanowiącą Załącznik Nr 10 do SIWZ), 7.2. PRZEDMIARAMI ROBÓT (stanowiącymi Załącznik Nr 11 do SIWZ), 7.3. SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (stanowiącymi Załącznik Nr 12 do SIWZ ), 7.4. Decyzją nr 99/12 z dnia 12.03.2012r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego (stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ), 7.5. Uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych w Protokole Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej dla Powiatu Lęborskiego, Opinia ZD-035/2012 (stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ), 7.6. Projektem stałej organizacji ruchu (stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ). 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany i modyfikacji SIWZ w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Modyfikacja może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub wypełnili formularz na stronie internetowej. Modyfikacja treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach