Przetargi.pl
NADZÓR BUDOWLANY NAD REALIZACJĄ PROJEKTU PN. BUDOWA INTERMODALNEGO TERMINALA KONTENEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI JASIN K. POZNANIA

Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz-Jasin, ul. Rabowicka 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 89 75 300 , fax. 61 81 81 389
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
    ul. Rabowicka 6 6
    62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie
    tel. 61 89 75 300, fax. 61 81 81 389
    REGON: 63456259500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clip-group.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR BUDOWLANY NAD REALIZACJĄ PROJEKTU PN. BUDOWA INTERMODALNEGO TERMINALA KONTENEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI JASIN K. POZNANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa intermodalnego terminala kontenerowego w Jasinie k. Poznania - dotyczy to pełnienia nadzoru nad realizacją wszystkich robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę Starosty Poznańskiego nr 1185/14 z dnia 25 marca 2014 r. oraz z z decyzji o pozwoleniu na budowę Wojewody Wielkopolskiego nr 19/Z/14 z dnia 07 marca 2014 r. to jest m. in. w branży konstrukcyjno - budowlanej, kolejowej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, srk i telekomunikacyjnych oraz w zakresie sieci gazowej. Zadanie do realizacji objęte niniejszym postępowaniem obejmuje nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych wskazanych poniżej: 1. Układ drogowy, 2. Układ torowy, 3. Odwodnienie, 4. Sieci i instalacje sanitarne: - Przyłącze, sieć wodociągowa i hydrantowa dla terminala kontenerowego, - przyłącze i sieć kanalizacji sanitarnej dla terminala kontenerowego, - Instalacje zewnętrzne i wewnętrzne dla obiektów kubaturowych, 5. Sterowanie ruchem kolejowym, 6. Elektroenergetyka, 7. Telekomunikacja, 8. Sieć trakcyjna, 9. Obiekty budowlane - Architektura + Konstrukcje: - Budynek sterowania i administracji, - Nastawnia, - Portiernia , - Budynek pompowni z fundamentem pod zbiornik p.poż., 10. Elementy zagospodarowania terenu, 11. Usunięcie kolizji elektroenergetycznych, 12. Obiekty inżynieryjne - Przepust na rowie C-A Roboty budowlane, które będą objęte nadzorem opisane są w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie http://www.clip-group.com. UWGA !! Należy wziąć pod uwagę, iż wykonywanie prac poszczególnych branżystów nadzoru budowalnego będą rozłożone nierównomiernie i przebiegać powinny zgodnie z orientacyjnym Harmonogramem realizacji Inwestycji, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. W związku z powyższym nie wszyscy branżyści będą niezbędni na budowie przez cały okres realizacji umowy. W zakres nadzoru budowlanego wchodzą: 1. ETAP I - Faza przetargowa: - Zebranie ofert wykonawczych i ich analiza, - Przygotowanie ogólnych i szczegółowych zestawień ofert wraz z wynikającymi z nich wnioskami i przedstawienie ich Inwestorowi, - Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań wyjaśniających z Oferentami - łącznie z Inwestorem ( Zarządca Projektu), - Nadzór nad przygotowaniem przez Wykonawców załączników do umowy np. harmonogramu finansowego, (płatności) w odniesieniu do wybranej oferty i szczegółowego harmonogramu robót, - Udział w naradach koordynacyjnych z Wykonawcami na życzenie Inwestora, 2. Etap II - faza realizacji budowy: - Uczestnictwo w przekazaniu i organizacji placu budowy Wykonawcom, - Nadzór nad zgodnością realizacji Inwestycji z projektem budowlanym, dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym, pozwoleniem na budowę i wszelkimi innymi wymaganymi pozwoleniami oraz umową o realizację Inwestycji (umowy z Wykonawcami) - Interpretacja dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, weryfikacja oraz kierowanie jej do realizacji, - Regularne dokonywanie inspekcji robót, ocena zgodności robót z projektem budowlanym oraz jakości robót, - Dokonywanie inspekcji i weryfikacji kart materiałowych, specyfikacji, atestów, jakości materiałów, itp. - Monitorowanie postępu robót w odniesieniu do harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz harmonogramu realizacji Inwestycji, - Bieżące zgłaszanie Inwestorowi (w terminie 2 dni od dnia ich wystąpienia) wszelkich uchybień w zakresie dotrzymywania harmonogramu realizacji Inwestycji oraz harmonogramów rzeczowo - finansowych, a w sytuacji wystąpienia uchybień także opracowywanie planów naprawczych mających na celu doprowadzenie do stanu zgodnego z tymi harmonogramami, - Organizacja pracy związanej z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych przez wykonawcę, - Sporządzanie ocen jakości robót i wykonawstwa, - Sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, - Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy w specjalnościach wymienionych wyżej, - W przypadku zaistnienia konieczności zatrudnienie/zaangażowanie inspektorów nadzoru innych branż w celu zapewnienia prawidłowego i skutecznego nadzoru nad realizowanymi robotami budowlanymi - Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót - Współpraca z Kierownikiem budowy i nadzorem autorskim Projektu, - Występowanie z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów. - Opracowania dokumentacji fotograficznej postępu robót w tym robót zanikających, - Weryfikacja płatności częściowych dla Wykonawców oraz rekomendowanie zmian w odniesieniu do płatności częściowych, - Przygotowanie oceny kosztowej - finansowej oraz opinii w sprawach związanych z kwalifikowaniem zasadności co do zmian projektowych, wykonania ewentualnych robót dodatkowych i/lub robót zamiennych, - Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, - Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót poparte stosownym wpisem w dziennik budowy, - Wydawanie miesięcznych raportów Kierownika Projektu dotyczących postępu i jakości prac oraz jako jego załączników raportów Inspektorów Nadzoru. - Wykonawca ustanowi jednego z branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora ich czynności na budowie, - Nadzór z udziałem Inspektorów Nadzoru nad odbiorami poszczególnych fragmentów inwestycji, instalacji, wyposażenia oraz nadzór nad próbnymi rozruchami. Uczestnictwo w odbiorach częściowych, etapów technicznych, usterkowych oraz w odbiorach końcowych, - Pomoc i doradztwo przy załatwianiu przez Inwestora wszelkich spraw administracyjnych związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji, - Nadzór, sprawdzenie uwagi i dopilnowanie wprowadzenia poprawek nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej, - Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, - Inne działania dotyczące fazy realizacji budowy. 3. Etap III - faza zakończenia i rozliczenia inwestycji: - Sporządzanie dokumentacji z odbioru końcowego i przeglądów gwarancyjnych obejmującej: wykaz usterek i wad, wskazanie przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, - Nadzór nad podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego i przekazanie Inwestycji Inwestorowi, - Udział w przeglądach gwarancyjnych, - Sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i wad wykrytych podczas odbioru jak i podczas przeglądów gwarancyjnych, - Rozliczenie kosztów realizacji Projektu miesięcznych i końcowego, - Uzgodnienie faktur końcowych z Wykonawcami i przedstawienie rekomendacji w odniesieniu do płatności końcowych, - Opiniowanie zwolnienie kaucji gwarancyjnych, - Wykonanie raportu końcowego Projektu, - Inne działania dotyczące fazy zakończenia i rozliczenia inwestycji: Wszelkie dokumenty dotyczące zamówienia znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.clip-group.com.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Forma wadium. a. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Miejsce wniesienia wadium. a. Miejsce wniesienia wadium w formie pieniądza: ALIOR BANK, numer rachunku: 64 2490 0005 0000 4520 2479 3716 - wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeśli (przed terminem składania ofert) kwota określona w pkt 1. znajduje się na powyższym rachunku Zamawiającego. b. Miejsce wniesienia wadium w innej dopuszczalnej formie: - W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.), Zamawiający wymaga złożenia oryginału w Siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz - Jasin, Sekretariat, (wadium w tych formach wnosi się do terminu składania ofert). 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten musi zawierać następujące zapisy: a. dane gwaranta; b. gwarancję natychmiastowego i bezwarunkowego wypłacenia całej kwoty w następujących przypadkach; - gdy dostawca lub wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c. gwarancję wypłacenia całej kwoty na okres związania ofertą, określony w pkt 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d. podpisy umożliwiające identyfikację osób podpisujących (czytelne lub potwierdzone imienną pieczątką) działających w imieniu gwaranta. 6. Zwrot wadium. a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium. a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clip-group.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach