Przetargi.pl
Nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku inwentarskiego na Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Prężyńskiej 3-5-7 w Prudniku

Powiat Prudnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
    ul. Kościuszki 76
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 381 700, , fax. 77 438 17 01
    REGON: 53141260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku inwentarskiego na Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Prężyńskiej 3-5-7 w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku inwentarskiego na inkubator przedsiębiorczości zlokalizowanego przy ul. Prężyńskiej 3-5-7, 48-200 Prudnik, dz. nr 593/97, 2723/97, 2674/101 obręb 0114 Prudnik. Inwestycja ma na celu modernizację budynku inwentarskiego, m.in. demontaż istniejącego stropodachu i wykonanie nowego wraz z jego izolacją, orynnowaniem i rurami spustowymi, wykonanie nowego stropu nad parterem, ścian działowych, klatki schodowej żelbetowej, stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych. Budynek na parterze wyposażony będzie w dwie sale dydaktyczne. W jednej Sali odbywać się będą zajęcia z zakresu metalo-plastyki, w drugiej zajęcia z fryzjerstwa i kosmetologii. Na piętrze budynek wyposażony będzie w salę, w której odbywać się będą zajęcia z informatyki. Dodatkowo budynek wyposażono w toalety, pomieszczenia socjalne dla nauczycieli oraz pomieszczenie techniczne. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie w podnośnik platformowy. W ramach przedmiotowej inwestycji zostaną wykonane m.in.: nowe instalacje elektryczne, sanitarne, ciepłej i zimnej wody, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacja części pomieszczeń, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna. Planuje się wykonanie nowego przyłącza energetycznego, przyłącza centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową z kotłowni budynku szkoły, przyłącza wody, przyłącza kanalizacji sanitarnej. Ze względu na zły stan techniczny nawierzchni przy istniejącym budynku, planowana jest przebudowa nawierzchni z kostki granitowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz: o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach