Przetargi.pl
MODERNIZACJA ZAPLECZY W STREFIE ZABUDOWY STAROMIEJSKIEJ.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ZAPLECZY W STREFIE ZABUDOWY STAROMIEJSKIEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących 7 zapleczy budynków w kwartałach ulic przyległych do Rynku miasta Bolesławiec, polegająca na przebudowie istniejących ciągów komunikacyjnych samochodowych oraz pieszych i przebudowie alejek pieszych wraz z miejscami do wypoczynku. Zadanie obejmuje również przebudowę istniejących elementów małej architektury jak trzepaki, murowane obudowy śmietnikowe, ławki, kosze na odpadki oraz wykonanie miejsc dla zespołu kontenerów segregacji odpadów, a także obsadzenie zielenią niską tereny wypoczynkowe oraz rekultywację terenu i obsianie trawników. 2. Zestawienie robót i ilości wyposażenia zapleczy objętych zamówieniem: 1) Chodniki z kostki granitowej grub. 0,06 m - 3.390,96 m2 2) Chodniki z płyt granit. groszkowanych szer. 0,80m i gr. 0,04m - 1.004,03 m2 3) Droga z kostki granitowej grubości 0,10m - 5.860,74 m2 4) Plac parkingowy z kostki granitowej grubości 0,10m (osobno) - 420,82 m2 5) Tereny zielone (trawniki i place zabaw) - 8.128,99 m2 6) Długość oświetlenia parkowego (kabel YAKY 4x25) - 981,95 m 7) Lampy oświetlenia parkowego wysokości 4,00m - 41 szt. 8) Obudowa śmietnika ( 8,00x5,00m) - 13 szt. 9) Ogrodowy trzepak stalowy (2,00/2,00m) - 10 szt. 10) Ławka gospodarcza na dywany - 10 szt. 11) Ławki parkowe żeliwne ozdobne z herbem (bez oparć) - 40 szt. 12) Ozdobny kosz na odpadki (śmieci) - 53 szt. 13) Znaki drogowe ozdobne - wysokość słupa 3,00-3,55m - 47 szt. 14) Miejsce segregacji odpadów (3 kontenery - np; papier, szkło, folia) - 10 kpl. 15) Zieleń niska zimozielona -cis pospolity (Taxus media Hicksii) - 958 szt. 16) Projektowane drzewa ozdobne (platan kulisty + jodła koreańska) - 24 szt. 17) Metalowe obudowy do drzew - 24 szt. 18) Pale parkingowe ozdobne - 76 szt. 19) Wpusty kanalizacyjne zasyfonowane - 12 szt. 20) Długość kanalizacji deszczowej - 74,00 m 21) Ilość studni kanalizacyjnych - 3 szt. 22) Stalowa barierka ozdobna wys. 1,10m - 20,00m. 3. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót, projekty budowlane i specyfikacje techniczne, załączone do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj.: - zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania obejmującego swoim zakresem układanie kostki granitowej oraz co najmniej 1 zadania obejmującego swoim zakresem układanie płyt granitowych, - zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania obejmującego swoim zakresem budowę oświetlenia drogowego/parkowego, - zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania obejmującego swoim zakresem budowę terenów zieleni, lub w okresie ostatnich 3 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania obejmującego swoim zakresem konserwację terenów zieleni. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: dysponowanie osobami do kierowania robotami, posiadającymi wymagane uprawnienia i będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego: - posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej, - posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej ( obwody i instalacje n/n do 1 kV ), - posiadającą uprawnienia w zakresie budowy lub konserwacji terenów zieleni. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 1. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zadań obejmujących swoim zakresem układanie kostki granitowej, płyt granitowych, budowę oświetlenia drogowego/parkowego oraz budowę terenów zieleni, a w okresie ostatnich 3 lat - konserwację terenów zieleni. Do wykazu należy załączyć dokument/dokumenty, potwierdzające wykonanie minimum 1 zadania z każdego z wymienionych zakresów, z należytą starannością - Zał. Nr 2. 5. Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca do kierowania robotami oraz kserokopie uprawnień wymienionych osób i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Zał. Nr 3. 6. Wykaz robót (części zamówienia), które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zał. Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach