Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
REGON: 39099944100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE ZESPOŁU URZĄDZEŃ WRAZ Z APARATURĄ POMIAROWĄ I ŚRODKAMI CHEMICZNYMI MAJĄCYMI NA CELU REDUKCJĘ BAKTERII LEGIONELLA DO ILOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCYCH WSKAZANYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA W SPRAWIE JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, montaż i uruchomienie zespołu urządzeń wraz z aparaturą pomiarową wraz których zestawem startowym środków chemicznych potrzebnych do uruchomienia urządzenia, służącymi do redukowania ilości bakterii Legionella do poziomu nie większego niż wskazany w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. Z 2007 r., Nr 61, poz. 417) 2) dostawy środków chemicznych wyszczególnionych w załączniku nr 4, służących do stosowania w zamontowanych urządzeniach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) wykonanie dokumentacji przedwykonawczej i dokonanie wszelkich koniecznych uzgodnień w tym zakresie z Zamawiającym i podmiotami przez niego wskazanymi; 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej, schematu montażowego 3) przeprowadzenie niezbędnych pomiarów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem zamontowanych urządzeń, 3. Dostarczone, zamontowane i uruchomione urządzenia muszą posiadać co najmniej nw. funkcje: 1) pomiar ciągły stężenia dwutlenku chloru w dezynfekowanej wodzie, 2) generowanie dwutlenku chloru bezpośrednio w urządzeniu, 3) generowanie dwutlenku chloru w oparciu o środki chemiczne powszechnie dostępne w handlu na terenie Polski, 4) generowanie dwutlenku chloru w oparciu o środki chemiczne posiadające stosowne certyfikaty i atesty; 4. Za odbiór należycie wykonanego przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, uruchomienia i montażu urządzeń uznaje się podpisanie przez strony końcowego protokółu zdawczo - odbiorczego 5. W dniu podpisania końcowego protokółu zdawczo - odbiorczego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu: 1) dokumentację powykonawczą, schemat montażowy 2) instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim zamontowanych urządzeń 3) atest higieniczny dla zamontowanych urządzeń z terminem nie krótszym niż 24 miesiące, w języku polskim 4) karty charakterystyki dla dostarczanych preparatów chemicznych. Zamawiający informuje, iż średni przepływ wody wynosi 170 m?/ dobę a prognozowany maksymalny przepływ wody to 12 m?/ godzinę. UWAGA: Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca montażu oferowanych urządzeń za uprzednim uzgodnienieiem terminu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393300004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wykazania braków podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 u Pzp, a w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp. (dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lu gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany będzie złożyć pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną