Przetargi.pl
Modernizacja ulicy Armii Krajowej - etap III

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulicy Armii Krajowej - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka ul. Armii Krajowej w Nakle nad Notecią polegająca na wykonaniu: remontu/przebudowy nawierzchni jezdni i remontu chodnika (prawa strona) oraz przebudowy istniejącego chodnika na ciąg pieszo rowerowy (lewa strona). Przedmiot zamówienia obejmuje 3 dokumentacje techniczne: 1. Przebudowa ul. Armii Krajowej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej etap I w Nakle nad Notecią. 2. Modernizacja ul. Armii Krajowej w Nakle n. Not- etap III - przebudowa chodnika 3. Modernizacja ul. Armii Krajowej w Nakle n. Not- etap III - remont jezdni i chodnika W ramach dokumentacji nr 1 zamówienie zakłada wykonanie przebudowy nawierzchni na długości 56m wg zakresu określonego w załączniku pn.: „pzt – zakres zamówienia”. Pozostałe elementy projektu zostały wykonane w poprzednich etapach inwestycji.Zakres przedstawiony w dokumentacji nr 2 i 3 należy wykonać w całości. Stan istniejący: Obszar objęty opracowaniem to odcinek drogi gminnej na długości 0,43 km. Zagospodarowanie terenu to jezdnia bitumiczna o szerokości 6,50 -8,0 m z jedno lub obustronnymi przyjezdniowymi chodnikami/ ścieżką rowerową. Istniejąca infrastruktura uzbrojenia występująca w zakresie opracowania : - linie i kable teletechniczne - linie i kable energetyczne - wodociąg - gazociąg - oświetlenie terenu - kanalizacja sanitarna i deszczowa Warunki geotechniczne terenu i struktura nawierzchni istniejących określona została w opinii geotechnicznej jako proste warunki gruntowo – wodne, grupa nośności G1 – G4. Stan projektowany: Zamówienie obejmuje remont/przebudowę jezdni i remont chodnika (prawa strona) oraz przebudowę chodnika (lewa strona). Przyjęte parametry techniczne • Klasa drogi – L • szerokość jezdni – istniejąca (6,5 -8,0 m ) • szerokość chodnika – istniejąca 1,50 - 2,0m • szerokość ciągu pieszo rowerowego - 2,50 m • kategoria ruchu - KR -1 Konstrukcja ciągu pieszo rowerowego: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S • podbudowa z KŁSM 0/31,5 10cm (20cm na zjeździe) • warstwa odsączająca z piasku 10cm Konstrukcja jezdni: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm • warstwa wiążąco – profilowa z betonu asfaltowego AC11W min 4cm • istniejąca nawierzchnia bitumiczna Konstrukcja poszerzenia jezdni: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W o gr. 4cm • geosiatka • podbudowa z KŁSM 0/31,5 o gr. 20cm • wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1,5/2 o gr. 15cm Konstrukcja chodnika: • kostka brukowa betonowa o gr. 8cm • podsypka cementowo – piaskowa o gr. 3cm • podsypka piaskowa 10cm Powierzchnia ciągu pieszo – rowerowego : 740 m² Powierzchnia nawierzchni jezdni: 2580,7m² Powierzchnia chodnika: 575 m² Projekt branży drogowej przewiduje również: roboty przygotowawcze, zabezpieczenie i regulacje wysokościowe pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu. Dokładne ilości zakresu związanego z projektem zawiera przedmiar robót. Załączniki do przedmiotu zamówienia: • przedmiar robót • projekty budowlane i wykonawczy • szczegółowe specyfikacje techniczne • formularz kosztorysu ofertowego UWAGA Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach – należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np. gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie Wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14 – dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa .dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej dla danej jednostki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku, 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( dot. podmiotów trzecich i podwykonawców), 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy ( jeżeli występują ), 6) wypełniony załącznik nr 5- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp), 7) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 8) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach