Przetargi.pl
MODERNIZACJA UL. SZKOLNEJ W PRZEDCZU POPRZEZ POŁOŻENIE DYWANIKA ASFALTOWEGO

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA UL. SZKOLNEJ W PRZEDCZU POPRZEZ POŁOŻENIE DYWANIKA ASFALTOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Modernizacja ul. Szkolnej w Przedczu poprzez położenie dywanika asfaltowego - długość odcinka 0,340 km 2. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach powyższego zamówienia obejmuje: 1) roboty pomiarowe - 0,340 km; 2) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, gł. cięcia 6 cm pod ściek i przykanaliki - 732,00 m 3) mechaniczne frazowanie nawierzchni - 106,20 m2; 4) rozebranie nawierzchni bitumicznej pod ściek, studzienki i przykanaliki - 121,00 m2; 5) wykopy pod przykanaliki i studzienki ściekowe - 12,00 m3; 6) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej - 102,00 m2; 7) wymiana krawężników betonowych 15x30 cm - 191,76 m; 8) przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN-8 ? 1600 mm - 15,00 m; 9) studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z wpustem żeliwnym - 3,00 szt; 10) odtworzenie nawierzchni po przykanalikach - 19 m2; 11) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 1 177,00 m2; 12) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 - 1 177,00 m2; 13) wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym 0/16 mm dla KR-2 na odcinku 220,0 m - 164,28 t. 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Ostateczne rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o obmiar powykonawczy wykonanych robót, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót przewidzianych do wykonania określa przedmiar robót - załącznik nr 5 3) Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne przykładowe w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego. 4) Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym. 5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania i zabezpieczenia robót przed przystąpieniem do robót. 6) Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 7) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: 1 Projekt umowy- załącznik nr 4 do siwz 2 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotycz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach