Przetargi.pl
Modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w zakresie projektu pn. Modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie. 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowywany ze środków Unii Europejskiej w zakresie projektu pn. Modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych obejmujących: 1) Wykonanie przyłącza centralnego ogrzewania na terenie Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Łęguckim Młynie, 2) Przebudowa kotłowni w budynku ORLIK, w związku ze zmianą sposobu zaopatrzenia w ciepło do ogrzewania i w ciepłą wodę użytkową w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Łęguckim Młynie, 3) Wykonanie kotłowni w budynku MEWA, 4) Wykonanie kotłowni w budynku CZAJKA 4. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia celu projektu pn. Modernizacja systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie, określonego we wniosku o dofinansowanie inwestycji, obejmującego wybudowanie czterech jednostek wytwarzania energii cieplnej z biomasy o minimalnej łącznej mocy tych jednostek 0,20 MW. 5. Zakres robót został opisany w Projekcie budowlanym kotłowni na paliwo stałe w budynkach Orlik, Mewa, Czajka oraz przyłącza c .o. niskoparametrowego z budynku Czajka do budynku administracyjnego stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IF-I.272.40.1.2012 z dnia 04.10.2012r., zawartą umową, Harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych, obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej i należytą starannością. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7. Wymagany okres udzielenia gwarancji na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia-5 lat, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania: 1) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, złożenie Zamawiającemu gwarancji wykonania robót, dokonywania przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń, 2) przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terenu budowy, 3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Gtw 40 2012 z dnia 01.06.2012, Projektem Budowlanym oraz niniejszą umową, Harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, 4) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 5) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż osoby posiadających wymagane uprawnienia budowlane, w cenie oferty, 6) zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy, 7) prowadzenie dokumentacji budowy, 8) wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń, 9) zainstalowanie urządzeń, dokonanie rozruchu urządzeń i wyposażenia, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji na etapie rozruchu, 10) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 11) przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881) o wyrobach budowlanych (oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami, 12) Wykonawca zobowiązuje się przedkładać do akceptacji Inspektora Nadzoru i Zamawiającemu wszelkich zmian w zatwierdzonej decyzją administracyjną dokumentacji projektowej, a w przypadku znacznego odstępstwa od projektu, uzyskanie decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę, 13) roboty należy prowadzić pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych, 14) Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty poboru energii elektrycznej i wody, zużytych podczas prowadzonych robót budowlanych, 15) obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia odbioru końcowego robót, 16) Wykonawca zobowiązuje się wykonać instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń, 17) dla nowych urządzeń tego wymagających- należy dostarczyć komplet sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, 18) Wykonawca zobowiązuje się oznakować budynek i instalację zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu p.poż., armatury, urządzeń, instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji. 19) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót i w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 20) w przypadku stwierdzenia, ze roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 11. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, oferent ma możliwość dokonania oględzin miejsca budowy i rozpoznania wszelkich uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania i podaną w ofercie cenę- w dniach 5-8.11.2012r. w godz. 9.00-15.00 Łęgucki Młyn, gm. Gietrzwałd dz. nr 30/9, obręb Łęguty. 12. Użycie w SIWZ określeń przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. uzasadnia specyfika przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający nie jest w stanie opisać w inny sposób. Należy podkreślić, iż intencją Zamawiającego było jedynie opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 Ustawy. Wykonawca zobowiązuje się zastosować rozwiązania o parametrach techniczno-jakościowych i funkcjonalnych porównywalnych do opisanych w Projekcie Budowlanym, stanowiących minimum jakie Wykonawca jest zobowiązany wskazać w swojej ofercie w szczególności dotyczących kotłów grzewczych instalowanych w ww obiektach: dla budynku CZAJKA: - moc nominalna - przy spalaniu peletów, minimum 44kW; - sprawność - pelety , minimum 84,1%; - zużycie paliwa przy mocy nominalnej - praca ciągła- pelety minimum ( 18MJ/kg):10,4 kg/h; - zakres regulacji mocy - pelety : minimum 13,2 - 44kW; - przepływ spalin w czopuchu - pelety - moc nominalna minimum 26 g/s; - objętość wodna - minimum 130dm3 - średnica wylotu spalin - minimum 145 mm; dla budynku MEWA: - moc nominalna - przy spalaniu peletów, minimum 44kW; - sprawność - pelety , minimum 84,1%; - zużycie paliwa przy mocy nominalnej - praca ciągła- pelety minimum ( 18MJ/kg):10,4 kg/h; - zakres regulacji mocy - pelety : minimum 13,2 - 44kW; - przepływ spalin w czopuchu - pelety - moc nominalna minimum 26 g/s; - objętość wodna - minimum 130dm3 - średnica wylotu spalin - minimum 145 mm; dla budynku ORLIK 2 kotły o parametrach: - moc nominalna - przy spalaniu peletów, minimum 44kW; - sprawność - pelety , minimum 84,1%; - zużycie paliwa przy mocy nominalnej - praca ciągła- pelety minimum ( 18MJ/kg):10,4 kg/h; - zakres regulacji mocy - pelety : minimum 13,2 - 44kW; - przepływ spalin w czopuchu - pelety - moc nominalna minimum 26 g/s; - objętość wodna - minimum 130dm3 - średnica wylotu spalin - minimum 145 mm;.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych ), w terminie do dnia 15.11.2012r. , do godz.10.00 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 109, poz. 1158 z późn. zm. ), przy czym: 1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg na Modernizację systemu grzewczego z zastosowaniem OZE w Łęguckim Młynie. Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego; 2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (parter), w terminie do dnia 15.11.2012r. , do godz.10.00 3) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz z wyjątkiem Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zgodnie z art. 46, ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/-zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach