Przetargi.pl
MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KARCZYCACH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY OBIEKCIE I UTWORZENIE PLACU ZABAW

Urząd Gminy Kostomłoty ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3170283 , fax. 071 3170283 w.28
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kostomłoty
    ul. Ślężna 2 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3170283, fax. 071 3170283 w.28
    REGON: 00053385400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostomloty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W KARCZYCACH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY OBIEKCIE I UTWORZENIE PLACU ZABAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przewidziany do wykonania : - wymiana płatwi oraz słupów drewnianych - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i montaż wewnętrznej - 4 szt. - roboty remontowe wewnętrzne i malowanie - 420,25 m2 - wykonanie posadzek i wymiana podłóg z desek - 144,52 m2 - wykonanie instalacji wod - kan - 15 szt. - ogrzewanie kominkiem z rozprowadzeniem - 1 szt. - wykonanie remontu ścian zewnętrznych - 257,09 m2 - plac zabaw - 1 kpl. - ławki parkowe - 6 szt. - ogrodzenie placu zabaw - 82 m - nawierzchnie z kostki betonowej - 79,2 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustalono na kwotę 3 000 zł. (trzy tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia?łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za?mówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2 Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody na osobie i na mieniu wyrządzone przy realizacji niniejszej umowy z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres wykonania niniejszej umowy, tj. do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 5 dni od zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej pod rygorem zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy przez Zamawiającego. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 3 Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej Siwz. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 9.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 9.3 Parafowany formularz postanowień umowy. 9.4 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. 9.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 9.7 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej, składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem. 9.8 Kserokopia wniesienia wadium. 9.9 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie książki przedmiarów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach