Przetargi.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych pomp zatapialnych wraz z dwoma kompletnymi szybami tłocznymi i przyłączami do istniejących rurociągów tłocznych na przepompowni Siestrzechowice przy ZW Nysa

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch fabrycznie nowych pomp zatapialnych wraz z dwoma kompletnymi szybami tłocznymi i przyłączami do istniejących rurociągów tłocznych na przepompowni Siestrzechowice przy ZW Nysa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa dwóch fabrycznie nowych pomp zatapialnych o parametrach: a) Wymagany przedział wydajności nominalnych: Qn min = 1300 m3/h Qn max = 1450 m3/h b) Wymagane rzędne geometryczne pracy pompy: - rzędna wylotu rurociągu tłocznego - 199,6m - rzędne przedziału pracy pomp: ? rzędna automatycznego wyłączenia pomp: 190,50 m ? rzędna automatycznego załączenia pomp: 192,00 m Gabaryty zabudowy pomp oraz wymiary rurociągu tłocznego przedstawiają załączone dwa rysunki techniczne 2/IIa i 3/IIa 2. Dostawa dwóch kompletnych szybów tłocznych, 3. Dostawa dwóch kompletnych przyłączy szybów tłocznych do rurociągu tłocznego 4. Nadzór techniczny przy montażu wyżej wymienionych składników dostawy. 5. Sprawdzenie i uruchomienie dostarczonych pomp zatapialnych. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres 24 m-cy licząc od daty końcowego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421224004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta zł. 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art.46 ust.1 pkt 3) ustawy z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 281, poz. 2777 z późn. zm.) oraz art.32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykazanie z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizacją dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa fabrycznie nowych pomp zatapialnych wraz z wyposażeniem dla przepompowni odwadniających, melioracyjnych, ścieków, o sumarycznej wartości nie mniejszej niż 250 tyś .zł brutto. Wartość, przedmiot, odbiorcy, należyte wykonanie i terminy realizacji wymienionych zadań powinny być potwierdzone dokumentami( np protokoły odbioru, referencje). 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł, Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 100 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej, 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np.: referencje) ; 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 7. Kopia aktualnej polisy; 8. Wyceniony kosztorys ślepy 9. Formularz ofertowy. 10.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach