Przetargi.pl
Modernizacja skwerów przy Pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim realizowana w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego-

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2012-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skwerów przy Pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim realizowana w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji skwerów przy pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim, inwestycji realizowanej w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa: VI. Odnowa Obszarów Miejskich, Działanie: VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych, Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.06.01.00-00-024/11-00. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje etapową przebudowę terenu pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim. Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje modernizacją terenu o powierzchni ok. 11 600 m? w zakresie modernizacji 4 skwerów położonych centralnie na działkach nr ewid.110-3, 110-7, 110-9, 110-5 obręb 12, kwartał ulic Łódzkiej, Jana Pawła II, Zgierskiej, Łaskiej. Skwery zostały oznaczone w dokumentacji techniczno-wykonawczej jako -plac A-, -plac B-, -plac C-, -plac D-, z uwagi na odmienny charakter i funkcje każdego z nich. Każdemu ze skwerów został przypisany numer zadania, które będzie realizowane jako ustalony, wyodrębniony etap zamówienia, w terminie opisanym przez Zamawiającego: Zadanie nr 1 - etap I - plac B Zadanie nr 2 - etap II - plac A Zadanie nr 3 - etap III - plac D Zadanie nr 4 - etap IV - plac C. W roku 2012 Zamawiający przewiduje realizację zadania nr 1- etap I - plac B. Kolejność realizacji zadań nr 2,3,4 zostanie ustalona z Wykonawcą robót. Inwestycja obejmuje następujące roboty budowlane: 1) roboty w zakresie nawierzchni zewnętrznych (ciągi piesze, plac apelowy, podbudowa pod tramwaj) 2) roboty w zakresie robót elektrycznych (oświetlenie, przyłącza energetyczne) 3) roboty w zakresie odwodnienia nawierzchni 4) roboty budowlane w zakresie wod-kan. 5) roboty w zakresie urządzania zieleni 6) roboty w zakresie małej architektury 7) roboty w zakresie wyposażenia skwerów 8) roboty budowlane w zakresie wyburzeń Szczegółowe wymagania 1. Szczegółowy opis prac i zakres ich wykonania zostały określone w dokumentacji technicznej: Projektach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarach stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Projekt organizacji robót i harmonogram rzeczowo-finansowy zostanie ustalony po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, oględzin terenu realizowanej inwestycji pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim przed złożeniem oferty. Wszelkie ewentualne nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do Wykonawcy. W związku z tym, w miejscach gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań -równoważnych- pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty, o których mowa wyżej, będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. Wymagania dotyczące prowadzonych prac: Do zadań Wykonawcy będzie należeć również: 1) Wykonawca opracowuje i ponosi z tym związane koszty projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, 2) Wykonywane roboty należy oznakowywać według opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu, 3) Do pracy można przystąpić po protokolarnym przekazaniu terenu i dopuszczeniu Wykonawcy do pracy przez Zamawiającego, 4) Przed przystąpieniem do prac na budowie każdy pracownik powinien być przeszkolony w zakresie BHP i PPOŻ, co powinno być poświadczone odpowiednim dokumentem, 5) Prace należy prowadzić w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi dla tego typu prac, a w szczególności przestrzegać przepisów BHP i PPOŻ (Dz. U. Nr 13/72, poz. 93), 6) Wykonawca zabezpieczy na terenie budowy należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów, 7) Wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 8) Dokumenty wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. 9) Prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, sprawozdania z zaawansowania robót, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru, 10) Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 11) Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłoczne usunięcie stwierdzonych wad i usterek, 12) Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 13) Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 14) Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów. 15) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa, 16) Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 45 000,00 zł. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium( w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej w całości kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 5. Wadium zarówno w formie pieniężnej jak i w innej formie musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. XIV. SIWZ a potwierdzenie należy dołączyć do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach