Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 631 055 , fax. 412 631 055
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4
ul. Sienkiewicza 70
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 631 055, fax. 412 631 055
REGON: 69495500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp4.ostrowiec.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w ramach projektu „Czwórka – szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem i szatni Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim polegająca na wykonaniu następujących prac z zakresu robót budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych: • Szatnia (pom. nr 25 ) i pomieszczenia obok szatni (nr 10 i nr 15) - Przygotowanie pomieszczeń pod roboty remontowe tj. wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż metalowych elementów wydzielających szatnie dla poszczególnych klas; - Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych kat. III; - Obudowa grzejników w pomieszczeniu szatni; - Malowanie ścian i sufitów w szatni i w pomieszczeniach obok szatni wraz z 2 krotnym szpachlowanie ścian i sufitów w tych pomieszczeniach; - Wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych jednoskrzydłowych – 6 szt., dwuskrzydłowych – 2 szt; - Wykonanie warstwy wyrównawczej pod płytki; - Ułożenie terakoty z cokołami posiadającej atest dla budynków użyteczności publicznej tj. szkoły publicznej. - Demontaż rurociągów odpływowych kanalizacyjnych PVC o średnicy 160 mm – poziomów kanalizacyjnych w pomieszczeniu szatni zbiorczej, - Ponowny montaż rurociągu odpływowego kanalizacyjnego z PVC o średnicy 160 mm podwieszanego do sufitu z łączeniem metodą wciskową - poziomu kanalizacyjnego, - Zabezpieczenie otworów w suficie i podłodze po demontażu poziomów kanalizacyjnych, - Inwentaryzacja istniejących rurociągów w pomieszczeniach szatni zbiorczej wraz z określeniem podpór stałych i przesuwnych (2 egzemplarze opracowania graficznego wraz z opisem i rysunkami szczegółowymi), - Montaż podpór stałych i przesuwnych zgodnie z opracowanym załącznikiem graficznym, - Sprawdzenie stanu izolacji termicznych rurociągów (w przypadku uszkodzeń odtworzenie istniejących izolacji termicznych), - Sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów, - Próby szczelności istniejących rurociągów, - Wskazanie sposobu zapewnienia odpowiedniej ilości wymian powietrza zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i warunkami technicznymi obiektów użyteczności publicznej, - Inwentaryzacja istniejących rurociągów w dwóch pomieszczeniach przy szatni zbiorczej, - Obudowy grzejników w pomieszczeniach przy szatni zbiorczej, - Wskazanie sposobu zapewnienia odpowiedniej ilości wymian powietrza zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, bhp i warunkami technicznymi obiektów użyteczności publicznej, - Demontaż 18 opraw świetlówkowych, w tym 5 z modułem awaryjnym, - Montaż 18 opraw LED, w tym 5 z modułem awaryjnym; • Remont pomieszczeń bloku sportowego (pomieszczenia nr 114, 115, 116, 117, 118, 119) - Przygotowanie pomieszczeń pod roboty remontowe tj. wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż i montaż osprzętu sportowego; - Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych kat. III - Wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych zewnętrznych – 1 szt., wewnętrznych dwuskrzydłowych – 2 szt., jednoskrzydłowych – 5 sztuk (w tym wykucie otworu na drzwi w ściance działowej pomiędzy pomieszczeniami i wstawienie ościeżnica + skrzydło drzwiowe); - Malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach oraz 2 krotne szpachlowanie ścian i sufitów w tych pomieszczeniach; - Warstwy wyrównawcze pod płytki (oprócz sali gimnastycznej – pom. nr 119); - Cyklinowanie i lakierowanie parkietu na sali gimnastycznej; - Ułożenie terakoty z cokołami w pozostałych pomieszczeniach bloku sportowego posiadającej atest dla budynków użyteczności publicznej tj. szkoły publicznej; - Obudowa grzejników w pomieszczeniach szatni (damskiej i męskiej) bloku sportowego 2 sztuki grzejników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 10 czerwca 2020 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowo Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o warunki techniczne oraz przedmiary robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
Dodano: 2024-04-22 - „Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zawichost”
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec
Dodano: 2024-04-19 - Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17 - „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zatoki do ważenia pojazdów przeciążonych na ul. Ściegiennego (DK73) w Kielcach”
Dodano: 2024-04-10 - Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.
Dodano: 2024-04-07 - „Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowie”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28