Przetargi.pl
Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie – Etap III.

Gmina Żnin ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, ul. 700-lecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 031 301 , fax. 523 031 103
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żnin
    ul. 700-lecia 39
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 031 301, fax. 523 031 103
    REGON: 9235122200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umznin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie – Etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektuje się przebudowę pomieszczeń przedszkola, podczas której wykonane zostaną prace mające na celu poprawę stanu technicznego obiektu. Prace budowlane prowadzone będą w całym budynku (piwnica, parter, piętro). W wyniku prac istniejące przedszkole zostanie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - przed budynkiem projektuje się pochylnię dla osób niepełnosprawnych, na parterze salę zajęć z toaletą oraz ogólnodostępną toaletę dostosowaną pod kątem osób niepełnosprawnych. Kolejną istotną zmianą jest polepszenie warunków ewakuacji, do czego w znacznym stopniu przyczyni się wyposażenie klatki schodowej (bocznej) w okno służące do usuwania dymu. Opis rozwiązań budowlanych  wprowadzenie zmian w układzie ścian działowych w celu dostosowania budynku do nowego układu funkcjonalnego – wyburzenie części ścian działowych, wykonanie nowych ścian murowanych, wykonanie zamurowań (wykończone tynkiem cem -wap, szpachlowane gładzią gipsową, malowane farbami emulsyjnymi);  skucie i demontaż warstw podłogowych aż do izolacji i wykonanie nowych okładzin podłogowych;  wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych związanych z powiększeniem istniejących otworów drzwiowych bądź wykonaniem nowych otworów w istniejących ścianach (nadproża, obramowania otworów drzwiowych zgodnie z częścią konstrukcyjną niniejszego opracowania);  wydzielenie ogólnodostępnej łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz szatni dla dzieci na parterze;  uzupełnienie tynków w miejscach zamurowań oraz w miejscach uszkodzeń i wyburzeń;  szpachlowanie gładzią gipsową ścian i sufitów;  malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,  wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, w których rozprowadzana będzie instalacja sanitarna do pomieszczeń kondygnacji wyższej (lokalizacja sufitów podwieszanych zgodnie z opracowaniem graficznym niniejszej dokumentacji projektowej);  wymiana drzwi wewnętrznych;  wymiana osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach;  montaż małej windy gastronomicznej;  wymiana okna na klatce schodowej bocznej w celu dostosowania jej do wymogów bezpieczeństwa pożarowego;  wykonanie przed wejściem głównym do budynku pochylni dla osób niepełnosprawnych. Podstawowe dane dotyczące istniejącego obiektu: - Powierzchnia użytkowa – ok. 907,00 m2 - Powierzchnia zabudowy – ok. 512,00 m2 - Kubatura brutto – ok. 4200,0 m3 - Wysokość budynku – ok. 8 m Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. UWAGA: Do SIWZ została załączona dokumentacja techniczna dotycząca szerszego zakresu robót niż obejmuje to przedmiot zamówienia, ponieważ zakres realizowany w ramach niniejszego postępowaniu stanowi element składowy całości inwestycji w zakresie remontu przedszkola. Wykonawca, celem zapoznania się oraz oszacowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia jest zobligowany zapoznać się z udostępnioną dokumentacją dotyczącą zakresu zadania realizowanego w ramach niniejszego postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł. 2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego. 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002 Z dopiskiem: Wadium na zadanie: „Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie – Etap III”. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny lub poręczenie należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym powyżej rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach