Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w budynku pod Salą Kolumnową Sejmiku Województwa Lubuskiego i w budynku głównym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7
    65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w budynku pod Salą Kolumnową Sejmiku Województwa Lubuskiego i w budynku głównym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w budynku pod Salą Kolumnową Sejmiku Województwa Lubuskiego i w budynku głównym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego” w oparciu o posiadany przez Zamawiającego Program Funkcjonalno Użytkowy, opis przedmiotu zamówienia i zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja i rękojmia dla robót (okres wydłużenia gwarancji i rękojmi) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 2. Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział XIX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 – tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach