Przetargi.pl
Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Skrzydlata 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2370554 , fax. 055 2370558
  • Data zamieszczenia: 2013-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Elblągu
    ul. Skrzydlata 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2370554, fax. 055 2370558
    REGON: 17093011200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Elblągu z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami - ETAP I, obejmująca: a) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych obejmujacych: - roboty drogowe - I ETAP - obejmujacy ok. 3000 m 2 ogólnej powierzchni placu (na planie sytuacyjnym I ETAPU obszar oznaczony kratką niebieską) . Szczegółowy zakres tych robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załacznik Nr 1 do SIWZ. - roboty odwodnieniowe - I ETAP - sieć kanalizacji deszczowej d= 200 od studni D2i do studni D2 wraz z przkanalikami (4 sztuki) - ok. 90 mb., 2 wpusty deszczowe Kr1 i Kr2 oraz odwodnienie liniowe kl I, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiacą Załacznik Nr 2 do SIWZ, - roboty elektryczne - wymiana 2-ch słupów oświetleniowych, wysięgniki i oprawy z odzysku. Szczegółowy zakres tych robót określa dokumentacja projektowa stanowiaca Załacznik Nr 3 do SIWZ, b) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 1 egz. oraz na nosniku CD, c) Oferta cenowa w ramach kosztów pośrednich powinna uwzględnić: koszty związane z urządzeniem placu budowy, przeprowadzeniem wymaganych pomiarów, prób, badań końcowych materiałów, opracowaniem dokumentacji powykonawczej, a także wszelkie utrudnienia zwiazane z realizacją robót w obiekcie czynnym. Roboty należy prowadzić sukcesywnie, etapami, w sposób umożliwiajacy inwestorowi użytkowanie pozostałej częsci placu oraz prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka. Załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy do opracowania oferty. d) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować zadanie zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 2)Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, stanowiącego przedmiot niniejszej umowy. 3)Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów. 4)Wykonawca zobowiązuje się stosować do prac budowlanych materiały budowlane posiadające wymagane, ustawą Prawo budowlane, certyfikaty, deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną lub inne wyroby budowlane dopuszczone do obrotu, zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 5)Wykonawca przed wbudowaniem dostarczy Zamawiającemu wymagane ustawą Prawo budowlane certyfikaty, deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na mające być wbudowane materiały budowlane. 6)Zamawiający w każdym czasie może poddać materiały zastosowane przez Wykonawcę badaniom w określonym przez siebie miejscu. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu manewrowego. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się do Zamawiającego o ustalenie terminu w jakim może udostępnić teren budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł. słownie: trzynaście tysięcy złotych 00 / 100, 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 1440 1039 0000 0000 0994 3145 - podając nazwę i numer postępowania przetargowego. Wadium musi być wniesione w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.03.2013 r. do godz.10:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym powyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dowodu wniesienia wadium wraz z ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach