Przetargi.pl
Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
    REGON: 10212400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozebranie istniejącego utwardzenia z płyt betonowych, klinkieru i kostki brukowej betonowej; 2) rozebranie istniejącej podbudowy; 3) wywiezienie rumoszu z terenu robót w celu jego utylizacji; 4) wykonanie korytowania terenu z wywiezieniem urobku samochodami; 5) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 6) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 7) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm po zagęszczeniu; 8) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu; 9) ułożenie krawężników drogowych na ławie betonowej; 10) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej; 11) wykonanie odwodnienia liniowego i montaż separatora substancji ropopochodnych zintegrowanego z osadnikiem; 12) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej: - w kolorze szarym wzór behaton w ilości ok. 444,550 m2, - w kolorze grafitowym wzór behaton w ilości ok. 302,500 m2, z oznaczeniem 7 miejsc parkingowych i 1 – go miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych od strony zachodniej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13) wymianę nawierzchni podestu wejścia głównego na płyty granitowe antypoślizgowe; 14) wykonanie zadaszenia naświetla piwnicznego z profili wypełnionych płytami poliwęglanowymi; 15) dostawa i montaż dwóch słupów oświetleniowych zasilanych z paneli fotowoltaicznych; 16) wykonanie klombów skalnych, otoczonych palisadą betonową o zarysie nieregularnym; 17) wykonanie trawnika wraz z humusowaniem i przygotowaniem do obsiania; 18) montaż elementów małej architektury- stojak na rowery; 19) dostawa i montaż ogrodzenia (bariery międzyjezdniowe) placu od strony ul. Sandomierskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 1 5 ustawy Pzp tj.: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu „Wadium – „Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową, 2601-ILZ.260.26.2019”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (Kielce, ul. Sandomierska 105) w pok. 3 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: „Wadium – „Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową, 2601-ILZ.260.26.2019”. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 6. Zamawiający, zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w ust. 5 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12 Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z właściwymi zapisami art. 46 ustawy Pzp. 13. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą – zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium tj.: w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna - kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty (oryginał dokumentu należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału IX ust. 5 SIWZ). 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach