Przetargi.pl
Modernizacja otwartych basenów przy pływalni Rawszczyzna w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogoskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogoskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja otwartych basenów przy pływalni Rawszczyzna w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie modernizacji otwartych basenów przy Pływalni Rawszczyzna przy ulicy Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim na terenie działki ew. nr 52/8 z obrębu 37. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonania robót został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie obejmuje dwa etapy: 1) etap I obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie wszystkich elementów zamówienia wymienionych w §1 pkt.5.1, 5.2 w zakresie objętym w PFU oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na wykonanie robót przedmiotowej inwestycji, wraz z potwierdzeniem przez Wykonawcę w Dzienniku budowy wykonania pełnego zakresu robót budowlanych, z uzyskaniem odpowiednich dokumentów i zgody na użytkowanie obiektu , podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń odbioru robót będących przedmiotem umowy i podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru (zwany dalej: etap I), 2) etap II obejmuje wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji zgodnie z zapisami §1 pkt.5.3, wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych obiektów budowlanych i urządzeń wykazanych w PFU, a będących w użytkowaniu Zamawiającego i podpisanie bezusterkowego końcowego protokołu odbioru (zwany dalej: etap II). 1.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tj.: 1.opracować dokumentację projektową w formie projektu budowlanego i wykonawczego oraz według tych dokumentacji wykonać roboty budowlane w zakresie: 1) wyremontowania niecki rekreacyjnej wraz z instalacją technologiczną wody basenowej, 2) budowy ogrodzeń stałych i tymczasowych, 3) budowy nawierzchni dla ruchu pieszego i pochylni dla osób niepełnosprawnych, 4) budowy instalacji zewnętrznych elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych dla obsługi obiektów kąpieliska i terenu , 5) budowy przyłącza telekomunikacyjnego, 6) rekultywacji terenów zieleni na obszarze opracowania i cięć pielęgnacyjnych w istniejącym drzewostanie, 7) wybudowanie obiektów tymczasowych nie połączonych trwale z gruntem i przewidzianych do rozbiórki w terminie 180 dni od daty rozpoczęcia budowy: a) zaplecza kontenerowego, b) brodzika dla dzieci wraz z instalacją technologiczną wody basenowej, c) trzech sztuk schodów terenowych z brodzikami do płukania stóp i stanowiskami do natrysków, d) placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią na części poliuretanową na części piaszczystą 2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót objętych dokumentacją opisaną w pkt.1 pp. 1) i 7) i uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu przez właściwy organ administracji budowlanej, 3. wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji o zatwierdzeniu jako stałych elementów zrealizowanych w oparciu o zgłoszenie wykonania robót dla budowy obiektów tymczasowych wyszczególnionych w pkt. 1 podpunkt 7 litery od b) do d) zgodnie z Prawem Budowlanym. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podzielony na dwa etapy. Termin zakończenia realizacji całości zamówienia określony został do 28 października 2017r. Termin zakończenia I etapu - 21.07.2017r. Termin II etapu określony został do 28 października 2017r. Etap I przewiduje zaprojektowanie i wybudowanie wszystkich elementów zamówienia wymienionych w pkt. 1, 2 w zakresie objętym w PFU oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na wykonanie robót przedmiotowej inwestycji, wraz z potwierdzeniem przez Wykonawcę w Dzienniku budowy wykonania pełnego zakresu robót budowlanych, z uzyskaniem odpowiednich dokumentów i zgody na użytkowanie obiektu , podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń odbioru robót będących przedmiotem umowy i podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru. Etap II obejmuje wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji zgodnie z zapisami pkt. 3, wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych obiektów budowlanych i urządzeń wykazanych w PFU, a będących w użytkowaniu Zamawiającego i podpisanie bezusterkowego końcowego protokołu odbioru w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 października 2017r. Wykonawca uzyska zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 2 w terminie, umożliwiającym mu realizację w/w robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem do dnia 21.07.2017r. Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na budowę dla zakresu opisanego w pkt. 3 do 28.10.2017r. Celem zamówienia jest uruchomienie zewnętrznego kąpieliska przy Pływalni Rawszczyzna po kilkunastoletnim okresie przerwy w jego użytkowaniu Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3.Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę Zamawiający ustala okres gwarancji i serwisu na 24 miesiące Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji maksymalny 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. Zamawiający jest zainteresowany skróceniem terminu wykonania zamówienia , co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Są to następujące czynności: - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) robotników budowlanych wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji wskazanych robót, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w załącznik nr 5 w pkt 9 „Opis Przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 w § 9 „Wzoru umowy”. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 02.05.2017r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe warunki wniesienia wadium zostały opisane w Rozdziale XIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach