Przetargi.pl
Modernizacja otwartych basenów przy pływalni Rawszczyzna – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja otwartych basenów przy pływalni Rawszczyzna – II etap w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie II etapu modernizacji otwartych basenów przy Pływalni Rawszczyzna przy ulicy Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim na terenie działki ew. nr 52/8 z obrębu 37. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonania robót został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym II etap oraz dodatkowych wymaganiach Zamawiającego stanowiących załącznik do PFU. 1.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tj.: 1.2.1. opracować dokumentację projektową w formie projektu budowlanego i wykonawczego oraz innych niezbędnych dla wykonania zadania opinii , decyzji , warunków, ekspertyz i według tych dokumentacji wykonać roboty budowlane w zakresie: 1) budowy zaplecza strefy mokrej i zadaszenia wejścia, 2) budowy budynku zaplecza strefy łąkowej, 3) budowy pergoli, 4) rozbudowy niecki basenu rekreacyjnego o lądowisko zjeżdżalni wodnych i sztuczną rzekę wraz z instalacjami, 5) budowy dwóch zjeżdżalni wodnych płaszczyznowej i rurowej zamkniętej wraz z instalacjami, 6) rozbudowy istniejących ogrodzeń i budowy nowych, 7) budowy nawierzchni dla ruchu pieszego (placu wejściowego rozbudowy nawierzchni utwardzonych), 8) remontu istniejących schodów zewnętrznych i podestu od strony zachodniej, 9) rozbudowy instalacji zewnętrznych i wewnętrznych elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych dla obsługi obiektów kąpieliska i terenu, 10) rekultywacji terenów zieleni na obszarze opracowania i cięć pielęgnacyjnych w istniejącym drzewostanie, wycinki drzew, 11) wykonania nowych terenów zielonych i łąkowych wraz z ich zagospodarowaniem zielenią. 1.2.2. uzyskać w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do rozpoczęcia i prowadzenia prac budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Na wykonywanie prac, które nie wymagają konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie o prawnej możliwości wykonywania robót budowlanych. 1.2.3.Wykonać wszystkie roboty budowlane i montażowe wraz z uzyskaniem dokumentów dopuszczających obiekt do użytkowania. 1.2.4.Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. Wykonanie przedmiotu zamówienia pod nazwą „Modernizacja otwartych basenów przy Pływalni Rawszczyzna” – II etap zostanie podzielony na dwie części. Termin zakończenia realizacji całości zamówienia określony został do 28 września 2018r. Termin zakończenia I części - 20.06.2018r. Termin zakończenia drugiej części określony został do 28 września 2018r. Część pierwsza przewiduje zaprojektowanie wszystkich robót tj. wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej całego zadania określonego w PFU II etapu oraz dodatkowych wymaganiach Zamawiającego stanowiących załącznik do PFU wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do rozpoczęcia i prowadzenia prac budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Wybudowanie budowy zaplecza strefy mokrej i zadaszenia wejścia, budowy budynku zaplecza strefy łąkowej, rozbudowy niecki basenu rekreacyjnego o lądowisko zjeżdżalni wodnych i sztuczną rzekę wraz z instalacjami, rozbudowy instalacji zewnętrznych i wewnętrznych elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych dla obsługi obiektów kąpieliska i terenu, rozbudowy istniejących ogrodzeń i budowę nowych, wycinki drzew oraz wszystkich innych robót budowlanych i montażowych umożliwiających otwarcie basenów letnich na sezon od dnia 20.06.2018r. wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie otwartego basenu rekreacyjnego z częścią socjalną, brodzika dla dzieci, zaplecza strefy wodnej. Teren na którym będą wykonywane jeszcze prace budowlane zostanie przez Wykonawcę szczelnie wydzielony tak, aby nie utrudniał użytkowania basenów. Po zakończeniu tej części zostanie spisany protokół odbioru częściowego. W drugim etapie Wykonawca do dnia 28.09.2018r. zakończy wszystkie roboty budowlane zgodnie z wykonanym zatwierdzonym projektem budowlanym. Zostanie wybudowana pergola, zagospodarowana skarpa wraz z pozostałymi terenami zielonymi i nasadzeniami, dokończone zostaną utwardzenia nawierzchni, budowy dwóch zjeżdżalni wodnych wraz z instalacjami, zakończenie budowy ogrodzeń (do momentu budowy stałych ogrodzeń teren budowy w pierwszej części realizacji zamówienia oraz wydzielenia części terenu na której będą wykonywane roboty Wykonawca wydzieli tymczasowymi ogrodzeniami na własny koszt), wykonany remont istniejących schodów zewnętrznych i podestu od strony zachodniej kąpieliska oraz wszystkie inne prace niezbędne do zakończenia przedmiotu zawartej umowy. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zawiadomienia o zakończeniu prac budowlanych oraz uzyska prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakończenie przedmiotu umowy i podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 wrzesień 2018r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia”, Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ oraz dodatkowe wymagania Zamawiającego stanowiące załącznik do PFU. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na 36 miesięcy Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem rękojmi - maksymalny 72 miesiące oraz minimalny okres serwisu ustala na 24 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem serwisu - maksymalny 36 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3.Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikiem- załącznik nr 6 do SIWZ 4. Projekt koncepcyjny przebudowy i remontu basenów zewnętrznych- załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) Są to następujące czynności: - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) robotników budowlanych wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji stalowych i żelbetowych, roboty instalacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji wskazanych robót, 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w § 9 „Wzoru umowy” załączniku nr 2 do SIWZ. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 06.11.2017r. do godz. 11.30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe warunki wniesienia wadium zostały opisane w Rozdziale XIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach