Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Szczytno

Urząd Gminy Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6232580, 6232584, , fax. 896 232 592
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6232580, 6232584, , fax. 896 232 592
    REGON: 54376900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Szczytno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę 185 szt. opraw oświetleniowych na oprawy LED 60 W na istniejących konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - wraz z wymianą: - przewodu zasilającego lampę na przewód YDY 3 x 2,5 m2 , - zacisku bezpiecznikowego do lampy ulicznej na złącze BZO-03 - 185 szt. - gniazd bezpiecznikowych – 185 szt. - malowanie wysięgników farbą antykorozyjną w kolorze ocynku, - wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia; - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli będzie wymagany, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających odbiór utylizację, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach