Przetargi.pl
WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA ULICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę (w tym demontaż i utylizację istniejących opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego- 198 szt., a także wymianę 2 szt. wysięgników) w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, ul. Grunwaldzkiej, ul. Stefana Jaracza i ul. Jana Pawła II na terenie miasta Ostróda. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Dostarczone oprawy oświetleniowe muszą: 1) być fabrycznie nowe (nie mogą nosić żadnych śladów używania); 2) spełniać wymogi określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) po zamontowaniu i uruchomieniu być gotowe do użytkowania. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 uPzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale: 1) w postaci papierowej- w siedzibie Zamawiającego, pokoju nr 119 (parter); lub 2) w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym- za pośrednictwem portalu. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz, w przypadku dokumentu w postaci: a) papierowej- data złożenia w siedzibie Zamawiającego; b) elektronicznej- data zapisania dokumentu na serwerach portalu; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu- datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności, w formie pisemnej- opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczanie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 2a do SIWZ). a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku polega na zdolnościach innych podmiotów- zobowiązanie, o którym mowa w § 5a ust. 2 SIWZ. Zobowiązanie składa się, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu udostępniającego zdolności; 3) pełnomocnictwo oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. Wykonawca może złożyć pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y udzielającą/e pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na portalu, o którym mowa w § 7 ust. 2, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawca może załączyć do oferty oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- jeżeli nie należy do żadnej grupy kapitałowej. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach