Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia w gminie Piecki

GMINA PIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 20 29
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PIECKI
    ul. Zwycięstwa 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 20 29
    REGON: 510742758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia w gminie Piecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia :Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia drogowego, polegająca na wymianie opraw nieenergooszczędnych na oprawy typu LED na terenie gminy Piecki. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Piecki w miejscowościach: Gajne, Szklarnia, Krzywy Róg, Jakubowo, Lipowo, Probark Mały, Krutyń, Zgon, Zyzdrojowy Piecek, Zyzdrojowa Wola, Nowy Zyzdrój, Nowe Kiełbonki, Piecki, Ostrów Pieckowski polegająca na wymianie opraw nieenergooszczędnych na oprawy typu LED, spełniające normę PN-EN 13201 w ilości 287 szt., zgodnie z Tabelą opraw oświetleniowych – Zał. Nr 10 do SWZ.3. Wymagania dotyczące parametrów technicznych wymaganych dla opraw oświetleniowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.4. Ponadto szczegółowy zakres prac dla przedmiotu zamówienia określono w niżej wskazanej dokumentacji:1) Tabeli opraw oświetleniowych – załącznik nr 10 do SWZ, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ,3) Przedmiaru– załącznik nr 12 do SWZ,4) Załączników graficznych (map) – załącznik nr 13 do SWZ.5. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy:1) Wykonawca zutylizuje zdemontowane urządzenia we własnym zakresie. 2) Ponadto Zamawiający wymaga wykonania :a) inwentaryzacji powykonawczej dla opraw podlegających modernizacji, poprzez wypełnienie Załącznika nr 14 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,b) Inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:-opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót jeśli jest taka konieczność oraz uzgodnienie z zarządcą drogi prowadzonych robót,-oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,-organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,-wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),-bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,-wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ:12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem Modernizacja oświetlenia w gminie Piecki w terminie do dnia 04 lipca 2024 r. do godz. 1200, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie, na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy, polegającej na modernizacji oświetlenia drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach