Przetargi.pl
Zakup i montaż lamp solarnych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenach wiejskich w gminie Pisz”

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874241226 , fax. 874241238
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    Gustawa Gizewiusza 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874241226, fax. 874241238
    REGON: 790671538
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż lamp solarnych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenach wiejskich w gminie Pisz”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 18 lamp solarnych na terenie gminy Pisz.2. W ramach realizacji zadania przewiduje się dostawę i montaż lamp solarnych wyposażonych w:1) panel solarny;2) oprawę;3) źródło światła LED;4) sterowanie lampą kontrolerem;5) czujnik ruchu;6) akumulator/baterię;7) fundament prefabrykowany i słup.3. Lampy solarne muszą spełniać poniżą specyfikację. Minimalne parametry techniczne lampy:1) Bateria typu LiFePO4 minimum 250 Wh;2) Panel (lub zestaw paneli) fotowoltaicznych o mocy minimum 80W, monokrystaliczny;3) Wysokość słupa: minimum 4 m, maksymalnie 6 m;4) Moc minimalna oprawy [W] 30W – 4200 lumenów;5) Wysokość montażu lampy minimum 3m;6) Temperatura barwy światła: 4000-6500K;7) Materiał słupa: aluminium lub stal ocynkowana;8) Stopień ochrony: minimum IP67;9) Lampa wyposażona w czujnik ruchu umożliwiający sterowanie natężeniem światła;10) Lampa wyposażona w czujnik zmierzchu.4. Lampy solarne należy dostarczyć i zamontować zgodnie z poniższym zestawieniem:1) Dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych w m. Wiartel, na dz. o nr geod. 6/3 obręb Wiartel;2) Dostawa i montaż 4 szt. lamp solarnych w m. Wiartel, na dz. o nr geod. 21 obręb Wiartel;3) Dostawa i montaż 3 szt. lamp solarnych w m. Kociołek Szlachecki, na dz. o nr geod. 127/180 obręb Szczechy Wielkie;4) Dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych w m. Łupki na dz. o nr geod. 54 i 55/2 obręb Łupki;5) Dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych w m. Kwik na dz. o nr geod. 166/2 obręb Kwik;6) Dostawa i montaż 2 szt. lamp solarnych w m. Zdory na dz. o nr geod. 212 obręb Zdory;7) Dostawa i montaż 3 szt. lamp solarnych w m. Pilchy na dz. o nr geod. 77/19 obręb Pilchy.5. Szczegółowy zakres prac został ujęty w, przedmiarze stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do prowadzonego postępowania Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 17 9364 0000 2002 0007 2065 0005, zaznaczeniem w tytule przelewu: ,,Wadium – Zakup i montaż lamp solarnych w ramach zadania pn. „Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenach wiejskich w gminie Pisz””. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.7. Z treści gwarancji i poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w ust. 6.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.9. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ust. 1-5 ustawy.10. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczeniaw formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającegow okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 5 ustawy oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z późn. zm.) Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia dotyczącego dostawy i montażu lamp solarnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach