Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
- Data zamieszczenia: 2020-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 42529
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany asortyment opakowany i oznaczony w sposób umożliwiający jego identyfikację pod względem ilościowym i rodzajowym bez konieczności naruszania opakowania. Sposób opakowania ryz i opakowań zbiorczych musi gwarantować estetykę dostarczonych produktów umożliwiającą jego użytkowanie. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Podana w tabeli powyżej ilość asortymentu nie jest zobowiązaniem do faktycznego jej zakupu i nie może, w razie mniejszych lub większych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Odbioru dostarczonego asortymentu dokona w dniu dostawy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 5. Przy odbiorze zamówionego towaru może zostać wykonana weryfikacja jakości asortymentu, na zasadzie próby losowej. Z dostawy zostanie wybranych 5 pojedynczych produktów, w przypadku, gdy wszystkie będą spełniały wymagania jakościowe - dostawa zostanie odebrana. W przypadku wątpliwości, co do spełniania warunków jakościowych przez choćby 1 produkt, dostawa nie zostanie przyjęta i zwrócona na koszt dostawcy. 6. W razie wystąpienia braków ilościowych w dostawie Zamawiający złoży reklamację do Wykonawcy w terminie 5 dni. 7. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni od dnia jej złożenia upoważnia Zamawiającego do wstrzymania zapłaty za dostarczony asortyment do czasu uzupełnienia jego brakującej ilości i naliczenia kary zgodnie z §4 ust. 1, ppkt b Projektu umowy, za każdy dzień roboczy opóźnienia oraz przedłużenia terminu płatności o czas opóźnienia. 8. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę przy wykorzystaniu „procedury odwróconej” (zgodnie z art. 24 aa ustawy). W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) zbada, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ 2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie nr 1 sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione 4. Oświadczenie nr 2 sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione 5. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa materiałów poligraficznych
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-10-22 - Dostawa materiałów poligraficznych
Dodano: 2019-10-09 - Dostawa materiałów poligraficznych
Dodano: 2019-08-06 - dostawa materiałów poligraficznych
Dodano: 2019-04-26 - Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2019-04-05 - Sukcesywne dostawy papiery komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa sukcesywna papieru biurowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2018-10-31