Przetargi.pl
Modernizacja oraz bieżące utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Krasnosielc.

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oraz bieżące utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Krasnosielc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, polegające na wyrównaniu dróg równiarką, a także stosownie do potrzeb wbudowaniu na tych drogach pospółki żwirowej dostarczonej przez Wykonawcę. Jakość pospółki musi być zgodna z wymogami normy PN-B-11111 lub PN-B-11112.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie będzie wymagana
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące warunki: 1. Uprawnienia: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Potencjał ekonomiczny i techniczny: - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót, a także niezbędnym sprzętem specjalistycznym, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz posiadają dokumenty potwierdzające uprawnienia do obsługi ww. sprzętu, jeśli uprawnienia te są wymagane. 3. Doświadczenie: - wykaz świadczonych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie tego zamówienia usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty z których będzie wynikało, że wykonał 2 usługi o wartości 50 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1/ formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/ oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (załącznik nr 1), 5/ wykaz sprzętu (załącznik nr 2) 6/ kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do obsługi ww. sprzętu, jeśli uprawnienia te są wymagane. 7/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, popartych referencjami lub protokółami odbiorów końcowych. (załącznik nr 3) Wykonawca przedstawi dokumenty z których będzie wynikało, że wykonał 2 usługi o wartości 50 000 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach