Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - W TYM DLA OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM I WYKAZUJĄCYCH INNE ZAKŁÓCENIA PROCESÓW POZNAWCZYCH ORAZ DLA OSÓB CHORUJĄCYCH PSYCHICZNIE I WYKAZUJĄCYCH INNE NIŻ PSYCHOTYCZNE ZAKŁÓCENIA CZYNNOŚCI PSYCHICZNYCH na terenie Dzielnicy Żoliborz. (Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości w złotych kwoty 206.000 EURO) Nr postępowania (przetargu): 15 / 2009

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-644 Warszawa, ul. Henryka Dembińskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5692800 , fax. 833 64 24
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
    ul. Henryka Dembińskiego 3 3
    01-644 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5692800, fax. 833 64 24
    REGON: 00200420300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - W TYM DLA OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM I WYKAZUJĄCYCH INNE ZAKŁÓCENIA PROCESÓW POZNAWCZYCH ORAZ DLA OSÓB CHORUJĄCYCH PSYCHICZNIE I WYKAZUJĄCYCH INNE NIŻ PSYCHOTYCZNE ZAKŁÓCENIA CZYNNOŚCI PSYCHICZNYCH na terenie Dzielnicy Żoliborz. (Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości w złotych kwoty 206.000 EURO) Nr postępowania (przetargu): 15 / 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    8. Opis przedmiotu zamówienia. 8.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - w tym dla osób z upośledzeniem umysłowym i wykazujących inne zakłócenia procesów poznawczych oraz dla osób chorujących psychicznie i wykazujących inne niż psychotyczne zakłócenia czynności psychicznych na terenie Dzielnicy Żoliborz. Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych zawiera załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 8.2. Zamawiający przewiduje następujący zakres przedmiotu zamówienia w skali roku: a) ok. 80 osób objętych usługami, b) ok. 13 000 godzin usług. 8.3. W związku z niemożnością dokładnego określenia zakresu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin usług/osób podanych w pkt 8.2. Ewentualne zmniejszenie zakresu zamówienia, nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 8.4. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004r. (Dz. U. z 2008r. Nr 115, poz. 728 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami. 8.5. Usługi będą świadczone przez 7 dni tygodnia. 8.6. Zlecenie realizacji usług na rzecz konkretnej osoby wraz z opisem zakresu usług będzie przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej (kopia decyzji administracyjnej). 8.7. Wykonawca obowiązany jest przystąpić do realizacji usług bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od dnia otrzymania kopii decyzji. 8.8. Wykonawca zobowiązuje się do organizowania raz w miesiącu spotkań wszystkich terapeutów realizujących usługi. W spotkaniach uczestniczy koordynator. Spotkania służą omówieniu efektów pracy, bieżących trudności oraz ustaleniu planu terapeutycznego na kolejny miesiąc. 8.9. Wykonawca przekazuje Ośrodkowi pisemną informację: a) każdorazowo o zakończeniu pracy terapeuty z danym klientem, b) kwartalnie o realizacji planu terapeutycznego. 8.10. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV poz. 85.31.24.00-3 9. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy realizować w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853124003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 10.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, a ponadto: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej: i. jedno zamówienie polegające na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Dz. U. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) (w szczególności dla osób z upośledzeniem umysłowym i wykazujących inne zakłócenia procesów poznawczych lub dla osób chorujących psychicznie i wykazujących inne niż psychotyczne zakłócenia czynności psychicznych) o wartości brutto nie mniejszej niż 160 000,00 zł. Przez jedno zamówienie należy rozumieć zamówienie wykonane na rzecz jednego zamawiającego, a wartości poszczególnych zamówień zrealizowanych na rzecz więcej niż jednego zamawiającego nie ulegają sumowaniu; ii. jedno zamówienie polegające na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych w rozumieniu ww. rozporządzenia dla co najmniej 30 osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie jednego miesiąca. Przez jedno zamówienie należy rozumieć zamówienie wykonane na rzecz jednego Zamawiającego, a wykazana liczba usługobiorców nie ulega sumowaniu; - których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami podmiotów zlecających świadczenie ww. usług). b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 29 osobami z kwalifikacjami odpowiednimi do wykonywania zawodów wymienionych w ww. rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, tj.: i. jedną osobą na stanowisko koordynatora realizacji niniejszej usługi posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji koordynatora, ii. co najmniej 15 osobami z udokumentowanym przeszkoleniem w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych, iii. co najmniej 3 psychologami, iv. co najmniej 3 rehabilitantami, v. co najmniej 2 logopedami, vi. co najmniej 2 fizjoterapeutami, vii. co najmniej 2 pedagogami, viii. co najmniej 1 terapeutą znającym język migowy. Osoby wymienione w punktach ii.-viii. muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: 1) szpitalu psychiatrycznym; 2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; 3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; 4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym; 5) zakładzie rehabilitacji; 6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300 000 złotych. 10.2. Złożenie wraz z ofertą wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do dokonania oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Skład oferty oraz oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10 SIWZ. 11.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) Ofertę na formularzu ofertowym - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. c) Aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. d) Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. f) Aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy. g) Aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy. h) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazw odbiorców (podmiotów zlecających) - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 10.1. lit. a) SIWZ. i) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w Wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie (np. referencje podmiotów zlecających). j) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 10.1. lit. b) SIWZ. k) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. l) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. m) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone odpowiednie pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. 11.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 11.1. c) do g) składa dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 11.1. c) do g) powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, a oświadczenie wymienione w punkcie 11.1.b) powinno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 11.1. h) do l) powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków o doświadczeniu, potencjale kadrowym i ubezpieczeniu. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-zoliborz.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach