Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii oraz budynku dawnej apteki w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego.

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii oraz budynku dawnej apteki w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w procesie modernizacji Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii szpitala oraz budynku dawnej apteki w ramach zadania inwestycyjnego. Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego. Prace remontowo - budowlane obejmą: a) istniejący budynek Oddziału Internistyczno- Geriatrycznego - ich zadaniem będzie dostosowanie go do potrzeb utworzenia nowego Oddziału Geriatrycznego, oraz b) budynek dawnej apteki - ich celem będzie dostosowanie go do funkcji Ośrodka Geriatrycznego świadczącego kompleksową opiekę nad człowiekiem starszym w zakresie usług medycznych i rehabilitacji. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace: a) Przebudowę budynków Przebudowa obejmuje: wykonanie nowego układu ścianek działowych, rozebranie części istniejących ścianek działowych, wykonanie otworów drzwiowych w ścianach nośnych oraz poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, dostosowanie budynku do przepisów pożarowych, wykonanie ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI120, wydzielenie pożarowo klatek schodowych ścianami o odporności ogniowej EI60, dodanie nowych okien oddymiających połaciowych, przebudowę zewnętrznych schodów, przebudowę wewnętrznych klatek schodowych, wykonanie wyłazów na dach, rozebranie fragmentu stropu i schodów budynku Ośrodka Geriatrycznego i wykonanie nowego układu w ich miejscu, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, zadaszenie nad wejściem do budynku Oddziału Internistyczno-Geriatrycznego poprzez zastosowanie typowej konstrukcji wsporczej. b) Roboty remontowe Zakres robót remontowych obejmować będzie: wymianę posadzek wewnątrz budynków, wymianę posadzek na schodach zewnętrznych, wyprofilowanie wejść do budynku Ośrodka Geriatrycznego z kostek betonowych grubości 6cm z wykończeniem powierzchniowym antypoślizgowym, remont opaski wokół budynku, malowanie i licowanie ścian i sufitów, kompletną wymianę stolarki drzwiowej, wymianę części okien również w zakresie ochrony pożarowej, wymianę istniejącego pokrycia dachowego Ośrodka Geriatrycznego na dachówkę karpiówkę ceramiczną, w kolorze czerwonym, układaną pojedynczo, wymianę wszystkich obróbek blacharskich na nowe z blachy cynkowo-tytanowej, wymianę wszystkich rynien i rur spustowych na nowe z blachy cynkowo-tytanowej, wymianę pokrycia dachowego Oddziału Internistyczno-Geriatrycznego z 2 warstw papy termozgrzewalnej, oczyszczenie i pomalowanie balustrad ochronnych na dachu, wymiana istniejących wentylacji na dachu na nowe, wykonanie nowego pokrycia z papy o klasie ogniowej E30 w pasie 8m przylegającego budynku niższego (budynek kuchni), wymianę instalacji elektrycznej, wymianę instalacji sanitarnych, dostosowanie wentylacji w pomieszczeniach. c) Instalacje elektryczne Zakres robót instalacji elektrycznych obejmuje : - główną rozdzielnicę RG-400/230V - główne tablice rozdzielcze dla oddziału internistyczno - geriatrycznego - główny wyłącznik prądu - instalację siły i gniazd wtykowych ogólnych - instalację siły i gniazd wtykowych sieci komputerowej - instalację sieci zasilającej IT dla intensywnej opieki medycznej - instalację oświetlenia ogólnego - instalację oświetlenia nocnego - instalację oświetlenia awaryjnego - instalację wyrównania potencjału - instalację połączeń wyrównawczych - trasy kablowe dla potrzeb instalacji elektrycznych - instalację ochrony przeciwporażeniowej - instalację ochrony przeciwprzepięciowej Zakres projektu instalacje teletechniczne obejmuje : - instalację komputerową - instalację telefoniczną - instalację telewizji szpitalnej - instalację oddymiania klatek schodowych - instalację zamknięć ogniowych - instalacje systemu przyzywowego - trasy kablowe dla potrzeb instalacji teletechnicznych d) Instalacje sanitarne Zakres robót obejmuje wykonanie robót demontażowych istniejących instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji i wykonanie wewnętrznych instalacje wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, instalacji p-poż, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej dla sali intensywnego dozoru i dla pomieszczeń endoskopii. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia jest zgodny ze STWiOR, przedmiarem robót, projektem budowlanym i wykonawczym a także z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. W.w. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca wykona niezbędne odbiory umożliwiające uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kolejnych części (kondygnacji ) budynku. Dotyczy to robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych. 5. Całość inwestycji została podzielona na etapy określone w harmonogramie rzeczowo - terminowym stanowiącym załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy etap inwestycji będzie wymagał przedłożenia dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie. 6. Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na swój koszt) wizji lokalnej miejsc, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i ich otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin dokonania wizji lokalnej należy ustalić z kierownikiem Działu Technicznego (Marcin Gawron), nr tel. 71 37-74-120, 0 667-977-707 (w godzinach 8.00 - 15.00). 7. Prace budowlane będą się odbywać w czasie pracy szpitala ( oddziału internistycznego) i muszą być prowadzone w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i wokół niego, w przypadku budynku apteki obiekt jest wyłączony z eksploatacji. Wykonawca zabezpieczy obręb prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników obiektu (w tym pacjentów i personelu medycznego) a także osób postronnych. 8. Termin i czas wyłączenia energii elektrycznej jak również wody i c.o. na czas wykonywania koniecznych prac należy bezwzględnie każdorazowo ustalać z Kierownikiem Działu Technicznego Zamawiającego. 9. Dopuszcza się wykonywanie prac od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 19.00 oraz w soboty w godz. 9.00 - 14.00. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przekazany przez Zamawiającego teren robót od momentu jego protokolarnego przejęcia do czasu odbioru końcowego, w szczególności ponosi pełną odpowiedzialności za teren robót, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą urządzeń i obiektów na terenie robót, zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych. 11. Wymagana gwarancja na wykonane roboty będzie wynosić 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót. 12. Wykonawca doprowadzi do stanu pierwotnego zajmowany w czasie trwania prac teren wokół obiektu i zajmowane pomieszczenia oraz uporządkuje terenu po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 131 170,10 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 10/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach