Gmina Zbójna ogłasza przetarg
- Adres: 18-416 Zbójna, ul. Łomżyńska 64
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 214 00 29 , fax. 86 214 00 29
- Data zamieszczenia: 2014-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójna
ul. Łomżyńska 64 64
18-416 Zbójna, woj. podlaskie
tel. 86 214 00 29, fax. 86 214 00 29
REGON: 45067002500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojna.powiatlomzynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zbójna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zbójna. W skład przedmiotowego zadania wchodzi: 1. Organizacja placu zabaw- oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zbójnej. 2. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zbójnej. 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zbójnej. 4. Organizacja placu zabaw- oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kuziach. 5. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kuziach . 6. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kuziach. 7. Organizacja placu zabaw- oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Dobrym Lesie. 8. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Dobrym Lesie. 9. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Dobrym Lesie. Wykonawca jest zobowiązany: 1) Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ (Załącznik nr 9). Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. 2) Dostarczyć wszelkie certyfikaty, atesty, gwarancje i inne dokumenty niezbędne do dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytku. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 3) Dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy poszczególnych szkół , których zamówienie dotyczy: - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Łomżyńska 9, 18-416 Zbójna. -Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Kuziach, Kuzie 34 , 18 416 Zbójna. -Szkoła Podstawowa w Dobrym Lesie, Dobry Las 65, 18-416 Zbójna. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5) Ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia i ustawiania bądź montażu przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszt transportu i rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy oraz 36 miesięcy na realizację placów zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Łomża Nr 79875710112601965320000050 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Zbójna, ul. Łomżyńska 64, 18-416 Zbójna, woj. podlaskie pok. 8 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbojna.powiatlomzynski.pl/bip (w menu tematycznym - Przetargi)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na dostawę podręczników kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki
Dodano: 2014-11-30 - wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 w Suwałki
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa wyposażenia szkół w Jaświłach i Dolistowie Starym w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Jaświły
Dodano: 2014-10-23 - Wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne świetlic szkolnych w Zespole Szkół nr 3 Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-10-14 - Zakup wyposażenia (meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny ICT) do oddziałów przedszkolnych w gminie Jeleniewo w ramach projektu pn. Gmina Jeleniewo rozwija edukację przedszkolną
Dodano: 2014-09-23 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-09-22