Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13.

Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (086) 216 58 36 , fax. (086) 215 12 39
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A 1A
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. (086) 216 58 36, fax. (086) 215 12 39
    REGON: 45001112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13 W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi: 1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Czaplicach 2. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach. 3. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach. 4. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach. 5. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach.. 6. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach. 7. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. 8. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. 9. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach 10. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 11. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 12. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach. 13. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 14. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 15. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie. 16. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 17. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 18. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu. 19. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 20. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 21. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach. 22. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. 23. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. 24. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie. Podstawowe wymagania dotyczące wyposażenia placów zabaw: 1)urządzenia muszą być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176 , 2) muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia). Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart graficznych bądź zdjęć wszystkich urządzeń zabawowych oraz poświadczonych za zgodność przez oferenta kopii certyfikatów. Wykonawca jest zobowiązany: 1) Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ (Załącznik nr 9) oraz w załącznikach do SIWZ od nr 10 do 37 .Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. 2) Dostarczyć wszelkie certyfikaty, atesty, gwarancje i inne dokumenty niezbędne do dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytku . Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 3) Dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy poszczególnych szkół , których zamówienie dotyczy: - Szkoła Podstawowa w Czaplicach, Czaplice 59, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach , Jarnuty 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. , ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach, Nowe Kupiski 137, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie , ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu, ul Szkolna 1, 18-400 Łomża, -Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18-400 Łomża , -Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, ul. Łomżyńska 2 ,18-400 Łomża, 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5) Ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia i ustawiania bądź montażu przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszt transportu i rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. 7)Maksymalne wartości w kategoriach wydatków nie mogą przekroczyć progów zawartych w katalogu wydatków kwalifikowanych zgodnie z zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 PO KL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym- załącznik nr 38 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączniki od nr 10 do 37, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy oraz 36 miesięcy na realizację placów zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Łomża Nr 77 8757 0001 0000 2554 2000 0020. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża woj. podlaskie pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach