Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7512720 , fax. 029 7512725
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kościelna 3 3
    06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie
    tel. 029 7512720, fax. 029 7512725
    REGON: 00054666700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krzynowłoga Mała przy szkołach podstawowych w gminie Krzynowłoga Mała, w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Krzynowłoga Mała.W skład zamówienia wchodzić będą m.in. elementy takie jak: Budowa placów zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: karuzele, sprężynowce, huśtawki, zjeżdżalnie, zestawy wielofunkcyjne wraz z bezpieczną nawierzchnią. Plac zabaw zrealizowany będzie w koncepcji zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia projektu, który zamawiający złoży w odpowiednim organie celem uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia robót.Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia placu zabaw w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.Urządzenia winny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów. Muszą być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz w przepisach bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. b)Wyposażenie pomieszczeń (zakup i montaż), z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z pólkami i szufladami, szatnie, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki.c)Doposażenie (zakup i montaż) w: meble, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i RTV. Wykonawca wraz z urządzeniami i produktami przekaże zamawiającemu atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji (formularz ofertowy).Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania).Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w jednej z dopuszczalnych form określonych w ustawie Pzp i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do oferty. Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu wadium.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wyodrębniony rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Gmina Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3 06-316 Krzynowłoga Mała, Bank Spółdzielczy Przasnysz, Nr konta: 87 8924 0007 0010 1114 2001 0103 do dnia 15.05.2014 r., do godz. 10.00.Oferta niezabezpieczona wadium w formie wymaganej zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a wykonawca wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne.Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust.1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach