Przetargi.pl
Modernizacja lokali wykorzystywanych na świadczenia usług zdrowotnych w Starych Juchach

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6199053 , fax. 087 6199053
  • Data zamieszczenia: 2010-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6199053, fax. 087 6199053
    REGON: 00053952600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja lokali wykorzystywanych na świadczenia usług zdrowotnych w Starych Juchach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Modernizacja lokali wykorzystywanych na świadczenia usług zdrowotnych w Starych Juchach. 2. Modernizacja budynku polegać ma na: a) wydzieleniu funkcjonującego zakładu opieki zdrowotnej od części mieszkalnej poprzez likwidację wspólnego wejścia i podział przelotowego korytarza na część służącą zakładowi i na część do wyłącznego użytku mieszkańców budynku. Część pomieszczeń tj. gabinety stomatologiczny oraz ginekologiczny dostępne dotychczas wejściem od strony podwórza byłyby dostępne przez wejście główne od strony ulicy. Zlikwidowana będzie również bariera dla niepełnosprawnych poprzez budowę pochylni zewnętrznej i przebudowę schodów przy wejściu głównym . b) wymianie instalacji c.o. dla pomieszczeń lokali wykorzystywanych na świadczenie usług zdrowotnych, c) wymianie instalacji elektrycznej zasilającej budynek oraz instalacji pomieszczeń lokali wykorzystywanych na świadczenie usług zdrowotnych . 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Prace budowlane: - rozbiórka części istniejącego podziału pomieszczeń w lokalach wykorzystywanych na świadczenie usług zdrowotnych na parterze, - rozbiórka podłóg i posadzek na parterze, - wykonanie nowych posadzek na płycie stropowej i w części na gruncie z warstwami izolacji termicznej, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń na parterze z wydzieleniem klatki schodowej ścianką murowaną z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm, ścianki szatni i wc w pomieszczeniach lokali wykorzystywanych na świadczenie usług zdrowotnych z płyt gipsowo-kartonowych 1,25 cm na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną gr. 10 cm. - wykonanie przemurowania otworu drzwiowego i wstawienie w to miejsce okna w ścianie podwórzowej - przebudowa schodów drewnianych i wykonanie spocznika i 3 stopni na klatce schodowej - wykonanie schodów w pomieszczeniu rejestracji (konstrukcja jw.), - przekucie otworu szerokości 120 cm i wys.246 cm w ścianie konstrukcyjnej środkowej gr. 25 cm i otworu drzwiowego szer. 101 cm i wys. 210 cm, nadproża wykonać z 2 belek stalowych ceowych wys. 12 cm, dług. 1,60 m skręconych śrubami, - przekucie otworu szerokości 101 cm i wys.21 O cm w ścianie konstrukcyjnej gr. 25 cm z korytarza do pomieszczenia rejestracji, nadproże wykonać z 2 belek stalowych ceowych wys. 12 cm, dług. 1,50 m skręconych śrubami, - zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych bloczkami gazobetonowymi lub cegłą pełną rozbiórkową, . - wykonanie otwarć pionów wentylacji grawitacyjnej stosownie do nowych funkcji pomieszczeń, - wykonanie sufitów z płyty gipsowo-kartonowej GKF gr. 1,25 cm mocowanej wkrętami do deskowania pod tynkiem, - wymiana stolarki drzwiowej na parterze w pomieszczeniach ośrodka, - wykonanie nowych posadzek z izolacją termiczną ze styropianu. b) Prace instalacyjne sanitarne: - wykonanie podłączenia do nowych sanitariatów w lokalu na parterze, - wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - wykonanie nowej instalacji c.o. c) Prace instalacyjne elektryczne: - przebudowa istniejącego zasilania w energię elektryczną stosownie do nowych funkcji pomieszczeń, - wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd ogólnego przeznaczenia. 4. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie w toku realizacji robót, wymagań dotyczących stosowania materiałów budowlanych, wyrobów i urządzeń oraz sposobów wykonywania robót, wynikających z dokumentacji projektowej. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : BS Ełk O/Stare Juchy Nr 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 01.03.2010r., do godz. 9:00 5. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż pieniężnej należy wnieść w oryginale (poza oferta) w terminie do dnia 01.03.2010r., do godz. 9:00 w pokoju nr 3 w budynku Urzędu Gminy Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na Modernizację lokali wykorzystywanych na świadczenie usług zdrowotnych w Starych Juchach. W przypadku wysłania dokumentu droga pocztową, należy wysłać go w takim terminie, aby Zamawiający otrzymał go w terminie do dnia 01.03.2010r., do godz. 9:00 Natomiast kserokopie dowodu wniesienia wadium (poświadczoną za zgodność z oryginałem), należy dołączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stare-juchy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach