Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
- Data zamieszczenia: 2010-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
ul. Domańskiego 7 7
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
REGON: 23082154600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia piwnicznego w Szkole Podstawowej Nr 2 w budynku nauczania początkowego, na kotłownię oraz wykonanie rozdzielenia ogrzewania na dwa odrębne obiegi. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) remont pomieszczenia kotłowni, 2) montaż pieca gazowego, 3) wykonanie instalacji gazowej, 4) rozłączenie instalacji c.o. budynków szkoły. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany oraz 3 przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 21.04 2001 r. (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 5. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 79 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.643,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.341-51/10. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zasilanie elektroenergetyczne urządzeń zapory suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Międzygórzu
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana instalacji CO oraz montaż klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Lubań przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót budowlano- montażowych w zadaniu pn.: Termomodernizacja PP Nr 2
Dodano: 2016-07-13 - ROBOTA BUDOWLANA W DOMU STUDENCKIM SPARTAKUS - WYMIANA ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH RGNN, RG1, RG2 ORAZ WYKONANIE NOWYCH OBWODÓW ZASILANIA KUCHNI ELEKTRYCZNYCH
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej z przeznaczeniem na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalety w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 w Oleśnicy przy ul. Kleeberga 4 (dz. nr 3/65, AM 12)
Dodano: 2016-05-24 - MONTAŻ URZĄDZEŃ STABILIZUJĄCYCH CIŚNIENIE WODY W SIECI HYDRANTOWEJ BUDYNKU NR 4 WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM POMIESZCZENIA WĘZŁA NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny oraz przebudowa toalet w Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnicy (dz. nr 97 AM-51).
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa oddziału przedszkolnego, wydzielenie toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowanie szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8).
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 7 w Oleśnicy przy ul. 11 Listopada 10 (dz. nr 13, AM-61).
Dodano: 2016-05-05