Przetargi.pl
MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W WAŁBRZYCHU, UL. RYNEK 6.

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8434247 , fax. 074 8434247
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu
    ul. Rynek 6 6
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8434247, fax. 074 8434247
    REGON: 89021187400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W WAŁBRZYCHU, UL. RYNEK 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych przy kotłowni wodnej opalanej gazem o mocy 150 kW oraz instalacji wewnętrznej gazu do kotłowni obejmujących: 1.1. demontaż wszystkich elementów kotłowni, 1.2. wywóz materiałów nie metalowych w tym niebezpiecznych na wysypisko oraz pokrycie opłat wysypiskowych, 1.3. wykonanie (sprawdzenie) kanalizacji sanitarnej, 1.4. wykonanie instalacji grzewczej w kotłowni, 1.5. wykonanie instalacji gazowej do kotłowni, 1.6. montaż urządzeń i armatury w tym 2 kondensacyjnych kotłów gazowych, 1.7. wykonanie izolacji termicznej przewodów i armatury, 1.8. przeprowadzenie próby szczelności, 1.9. przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych ze specyfikacji technicznej, 1.10.składowanie złomu uzyskanego przy demontażu w miejscu wskazanym przez Inwestora, 1.11. doprowadzenie pomieszczenia do stanu estetycznego, 1.12. konserwacja urządzeń do chwili przekazania Zamawiającemu, 1.13. regulacja działania instalacji, palnika, kotła, naczynia wzbiorczego 1.14. Montaż komina wewnętrznego, 1.15. Montaż wentylacji grawitacyjnej, 2. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy i zobowiązany jest do: 3.1 ochrony mienia przed kradzieżą i zabezpieczenia p.poż, 3.2. nadzoru nad przestrzeganiem zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż, 3.3. odpowiedniego zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich, 3.4. dostarczenia atestów, aprobat technicznych na zastosowane materiały, 3.5. odpowiedniego oznakowania placu budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. 2. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 2.1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia. Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności - odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 2.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami: 2.2.1. kierownik budowy w branży sanitarnej i budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (art.14 ust.1 pkt 4); 2.2.2. kierownik budowy w branży instalacyjnej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (art.14 ust.1 pkt 5) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik Wykonawcy. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciz.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach