Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.

Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2326954 , fax. 032 2326954
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach
    ul. Barlickiego 3 3
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2326954, fax. 032 2326954
    REGON: 00072425800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem modernizacji budynku Młodzieżowego Domu Kultury(MDK) przy ulicy Parkowej w Gliwicach, Bojkowie-kontynuacja robót rozpoczętych w 2015 roku. Zakresem rzeczowym niniejszego zamówienia są roboty budowlane wielobranżowe związane z modernizacją budynku, obejmujące: a) branża architektoniczno - budowlana - ETAP 1 - Parter budynku - sala wielofunkcyjna - ETAP 1 - Parter budynku - pozostałe pomieszczenia - ETAP 1 - Parter budynku - Roboty zamienne-kwiecień 2016 - ETAP 3 - Piętro budynku - ETAP 3 - Piętro budynku - Roboty zamienne-kwiecień 2016 - ETAP 5 - Pomieszczenia zaplecza kuchni - ETAP 6 - Pomieszczenia zaplecza sceny bez izolacji ściany fundamentowej b) branża instalacyjna - instalacja centralnego ogrzewania - ETAP 1 - Kotłownia gazowa - ETAP 1 - Instalacja centralnego ogrzewania c) branża instalacyjna - instalacja wentylacji - ETAP 1 - Wentylacja - sala wielofunkcyjna, strefa wejściowa - ETAP 3 - Wentylacja - piętro - ETAP 6 - Wentylacja - zaplecze sceny d) branża instalacyjna - instalacja wodno-kanalizacyjna - ETAP 1 - Wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna - ETAP 2 - Kanalizacja deszczowa, sanitarna oraz odwodnienie ciągów komunikacyjnych - ETAP 3 - Wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna - ETAP 6 - Wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna e) branża instalacyjna - instalacja gazowa - ETAP 1 - Wewnętrzna instalacja gazowa f) branża instalacyjna - instalacja elektryczna - ETAP 1 - Kondygnacja parter. Instalacje elektryczne - ETAP 1 - Kotłownia gazowa. Instalacje elektryczne. - ETAP 1 - Odtworzenie instalacji odgromowej - ETAP 3 - Kondygnacja I piętra - instalacje elektryczne - ETAP 6 - Pomieszczenia garderoby - instalacje elektryczne g) branża instalacyjna - mechanika sceny, oświetlenia scenicznego i systemu nagłośnienia sali widowiskowej - ETAP 1 - Prace na potrzeby instalacji: mechaniki sceny, nagłośnienia, oświetlenia sceny Uwaga: powyższe nazwy etapów odnoszą się do etapizacji podanej w dokumentacji projektowej. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, jeśli wystąpią materiały wtórne, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych w obiekcie. - wykona skuteczne zabezpieczenie podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenia gotowe do użytkowania - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń, - wywiezie odpady i podda je utylizacji - przygotuje wszelkie dokumenty wymagane do uzyskania , jeśli jest wymagane - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(w terminie umownym należy przedstawić ID i potwierdzenie złożenia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych), - wykona remont fragmentu elewacji zachodniej oraz remont chodnika w związku z projektowanym wyjściem dla osób niepełnoprawnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00 - praca w nocy wymaga uzgodnienia z zamawiającym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich;www.mdk.gliwice.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach