Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bożnowie, gmina Żagań

GMINA ŻAGAŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Armii Krajowej 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻAGAŃ
    ul. Armii Krajowej 9
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    REGON: 970770497
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bożnowie, gmina Żagań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) infrastruktury Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bożnowie, Bożnów nr 69, wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania, w tym montażem dwóch kondensacyjnych gazowych absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem w wersji wyciszonej i gazowego kotła kondensacyjnego, budową zbiornika podziemnego na gaz propan butan, oraz budową placu zabaw – część przedszkolna.Zakres prac obejmuje:1) rozbiórkę ścianki działowej,2) wykonanie podciągu stalowego,3) wymianę stolarki drzwiowej i armatury sanitarnej,4) wymianę płytek ściennych i posadzkowych,5) roboty malarskie,6) zamurowanie otworów okiennych w piwnicy,7) roboty elektryczne w zakresie dotyczącym demontażu starej instalacji i montażu nowej, tj.:a) montażu instalacji elektrycznej w kotłowni, w tym WLZ do tablicy rozdzielczej RK;b) montaż tablicy rozdzielczej kotłowni RK;c) montaż instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych w kotłowni;d) montaż instalacji zasilania i sterowania praca kotłowni;e) montaż instalacji połączeń wyrównawczych uziemiających;f) pomiary elektryczne8) przebudowę sanitariatów parteru wraz z zapleczem pom. nr 1/2 - 1/5,9) przebudowę pomieszczeń parteru nr 1/11 – 1/18, UWAGA! na parterze zakres prac remontowych w pomieszczeniach oznaczonych w projekcie budowlanym jako pomieszczenia nr 1/17 oraz 1/18, nie obejmuje prac dotyczących:a) zburzenia ścianki działowej, b) wykucie bruzd poziomych w ścianach dla belek stalowych;c) obsadzenie belek stalowych;d) rozebranie posadzek z deszczułek;e) wykonanie posadzki z paneli podłogowych;f) wywiezienie gruzu;g) zeskrobanie i zmycie starej farby;h) uzupełnienie tynków;i) ułożenie gładzi gipsowej;j) gruntowanie powierzchni;k) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi;l) wymiana opraw żarowych hermetycznych na LED – 8 szt. Powyższe prace Inwestor wykonał we własnym zakresie, nie należy tego ujmować w szacowaniu wartości oferty. W związku z powyższym w poglądowym przedmiarze do kalkulacji oferty należy przyjąć: - Roboty elektryczne w: - poz. 25 – szt. 68;- poz. 26 – szt. 14;- poz. 27 – szt. 28;- poz. 28 – szt. 11. - Roboty budowlane w: - poz. 1 – 9 m²; - poz. 5.1 – 66,83 m²; - poz. 5.2 – 52,33 m²; - poz. 5.5 – 141,18 m²; - poz. 5.6 – 141,18 m²; - poz. 5.7 – 141,18 m²; - poz. 5.8 – 77,47 m²;9) przebudowę pomieszczeń piętra nr 2/2 i 2/13 - toalety,10) budowę zbiornika podziemnego na gaz propan butan V=4,85 m3 wraz z przyłączemgazu w zakresie:a) montażu dwóch kondensacyjnych gazowych absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem w wersji wyciszonej i gazowego kotła kondensacyjnego. Łączna moc grzewcza pomp ciepła ∑Ø = 111,0 kW,b) montażu podziemnego zbiornika gazu propanowego o pojemności V = 4,85 m3,c) przyłącza gazowego,d) odprowadzenia spalin od gazowej absorpcyjnej pompy ciepła,e) prowadzenia kondensatu od gazowej absorpcyjnej pompy ciepła.11) remont instalacji sanitarnej;12) remont instalacji centralnego ogrzewania, wraz z wymianą grzejników, osprzętem i orurowaniem w całym budynku,13) utwardzenie dojścia do pomp ciepła, kostką brukową,14) budowę ogrodzenia systemowego pomp ciepła, z siatki powlekanej tworzywem sztucznym z bramą i zamkiem patentowym,15) w ofercie należy przewidzieć drobne prace remontowe i naprawcze po demontażu rur i instalacji c.o. (ubytki tynków, uzupełnienie malowania);16) wykonanie instalacji elektrycznych,17) demontażu istniejącego placu zabaw nie należy uwzględniać w szacowaniu wartości oferty, ponieważ te elementy przeznaczone są na część dla oddziału żłobkowego, który w ETAPI I prac nie będzie realizowany. Dla dzieci przedszkolnych zaprojektowano nowy plac zabawo wymiarach 16,0 x 27,0 m – do szacowania wartości oferty w zakresie dotyczącym wykonania placu zabaw należy brać pod uwagę wyłącznie wykonanie placu zabaw – część przedszkolna.18) wykonanie dojścia do placu zabaw;19) budowa ogrodzenia placu zabaw.Plac zabaw:Powierzchnia istniejącego placu zabaw w części żłobkowej - 240,00 m² - nie będzie w ETAPIE I realizowana.Powierzchnia do wykonania placu zabaw w części przedszkolnej, wraz z ogrodzeniem - 405,00 m²Powierzchnia do wykonania chodników – 105,00 m²Szczegółowy zakres planowanej inwestycji oraz technologie ich wykonania, wymagania materiałowe, projekty zagospodarowania terenu określone zostały w:1) projekcie budowlanym;2) projekcie architektoniczno-budowlanym – budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bożnowie – nie dotyczący budowy placu zabaw – część żłobkowa;3) projekcie technicznym;4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – część budowlana;5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna;6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna;7) przedmiarach robót, które mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).• UWAGA! Treść gwarancji lub poręczenia musi uwzględniać przepisy nowej ustawy Prawo zamówień Publicznych, tj. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.)1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Santander Bank Polska, nr rachunku 13 1090 2558 0000 0001 0988 1407z dopiskiem „ Wadium – nr postępowania OSO.271.4.2023– „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bożnowie, gmina Żagań”.• UWAGA: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Gminy Żagań.• UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data uznania rachunku Zamawiającego.2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie.2) z jego treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Żagań.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona.4. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej”:Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł).4) zdolności technicznej lub zawodoweja) wiedza i doświadczenie:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował jako generalny wykonawca co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu kubaturowego obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 1 200 000,00 zł brutto każda inwestycja,b) osoby zdolne do wykonania zamówienia:Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami prawa budowlanego, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. 2019, poz. 831) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego (referencje).Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spełniają warunki określone dla każdej z tych funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach