Urząd Miejski w Krynkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7228550, 7228070 , fax. 85 7228550
- Data zamieszczenia: 2010-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16 16
16-120 Krynki, woj. podlaskie
tel. 85 7228550, 7228070, fax. 85 7228550
REGON: 00053960900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i termorenowacja zabytkowego budynku przy ul. Grodzieńskiej, w którym mieści się NZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje swym zakresem następujące roboty: - wzmocnienie ściany fundamentowej poprzez wykonanie wieńca żelbetonowego 15x35 cm z betonu żwirowego B20 zbrojonego podłużnie 4?12 RB500, strzemiona ?6 co 20cm; - wymianę części podwaliny od strony północno-wschodniej; - wymianę szalówki z jednoczesnym dociepleniem ścian wełną mineralną grubości 10 cm; - wzmocnienie więźby dachowej poprzez wykonanie brakujących wiązarów dachowych oraz wymiana pokrycia; - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; - zmianę układu wewnętrznego pomieszczeń poprzez wyburzenie części ścian oraz wykonanie nowych ścianek działowych; - wykonanie nowych instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej; - wykonanie wentylacji z wykorzystaniem istniejących kominów z wyciągnięciem ich ponad połać dachową: -wykonanie stropu podwieszanego oraz docieplenie stropu; -wykonanie nowych posadzek i tynków wewnętrznych; - wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 8000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-krynki.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4,1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-05-11 - Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działkach o nr ewid. gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
Dodano: 2016-04-13 - Zadanie I: Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid. 1745, obręb 11 w zakresie: dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działce o nr ewid. Gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2016-01-20 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 (obręb 11- Śródmieście ) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z projektem Remont i przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych związany z remontem klatek schodowych i remontem pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku oraz robót budowlanych w zakresie klatek schodowych, pomieszczeń wewnątrz budynku i utwardzeniem podjazdu zgodnie z projektem: Renowacji elewacji , remontu dachu, klatek schodowych i remontu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku, nr ewid. działki 1452/1, 1450
Dodano: 2014-10-17