Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 (obręb 11- Śródmieście ) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 (obręb 11- Śródmieście ) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku. Budynek wpisany do rejestru zabytków decyzją nr WKZ-5340/8/98 z dn. 20.11.1998 r., nr rej. A-291. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku zamieszkałym : - w obrębie części wspólnych tj. klatek schodowych, piwnicy w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, - wymianie stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych, oraz w zakresie dachu naprawa i wymiana tynków oraz obróbek blacharskich w obrębie lukarn, attyki, gzymsu i kominów zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikiem nr 1 i pozwoleniem na budowę - decyzja nr 840/2015 znak; DAR-I.6740.167.15 z dnia 20.08.2015 r. (załącznik nr 2). Zakres prac określonych dokumentacją: 1. BRANŻA BUDOWLANA 1/ wymiana stolarki okiennej drewnianej w lokalach mieszkalnych zgodnie z opisem i zestawieniem stolarki okiennej od strony przejazdu i od podwórza, 2/ remont klatek schodowych (pojedynczej A i podwójnej B1 i B2): remont ścian, sufitów, posadzek, balustrad, kamiennych stopni i podstopni schodów, remont i wymiana drzwi wewnętrznych i wejściowych do lokali mieszkalnych zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej, 3/ zabezpieczenie przeciwpożarowe stropu piwnicznego, 4/ remont dachu z wymianą części obróbek blacharskich w obrębie lukarn, kominów, attyki, murków, orynnowania oraz wykonanie naprawy tynków kominów, 5/ naprawa gzymsu i wykonanie obróbek blacharskich attyki narożnej na wys. ok. 20 m i tynków gzymsu wieńczącego wzdłuż ulicy Krakowskiej na wys. ok. 17 m, 6/ uzupełnienia widocznych odspojonych tynków na elewacji ( jako pozostałe prace). 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA 1/ wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych w częściach wspólnych oraz w piwnicy, 2/ montaż rozdzielnicy głównej TG, rozdzielnic administracyjnych i lokalowych, 3/ wyniesienia liczników do RG, 4/ wykonanie wewnętrznych linii zasilających poszczególne lokale, lokale mieszkalne na piętrze oraz WLZ budynku, 5/ wykonanie instalacji oddymiającej , 6/ wykonanie instalacji przyzywowej, 7/ wykonanie instalacji telewizyjnej i teletechnicznej. 3. BRANŻA SANITARNA Remont wewnętrznej instalacji gazowej w obrębie klatek schodowych i częściowo mieszkań do istniejącego gazomierza oraz wyniesienie wszystkich gazomierzy na klatkę schodową. Prace określone przedmiotem zamówienia do wykonania w terminie do 30 kwietnia 2016 roku. Płatność za wykonane i potwierdzone przez inspektorów nadzoru roboty określono w trzech ratach: wg zaawansowania robót na dzień 15 grudnia 2015 r., do 90% wartości zamówienia na dzień zgłoszenia robót do odbioru końcowego oraz po komisyjnym odbiorze całego zamówienia rozliczenie fakturą końcową. Realizacja prac musi uwzględniać potrzebę zapewnienia dostępu do mieszkań na poszczególne piętra przez ciągłe utrzymanie porządku i niezbędnych zabezpieczeń na ciągach komunikacji oraz zapewnienia prowadzenia prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców. Na koniec dnia roboczego klatka schodowa (posadzki) będzie sprzątana przez Wykonawcę. Czasowe wyłączenia prądu, wody lub inne niezbędne ingerencje w części wspólne, należy uzgadniać z mieszkańcami i zamieścić ogłoszenie na tablicy ogłoszeń na min 3 dni przed dokonaniem wyłączeń. Uzgodnienia z mieszkańcami terminów wejść do poszczególnych lokali z pracami w obrębie mieszkań ( drzwi wejściowe, instalacja gazowa, teletechniczna) oraz sposób zabezpieczenia tych lokali na czas wykonywania przewidzianych prac pozostają w gestii i na koszt Wykonawcy. Przy wymianie obróbek w dachu, orynnowania, naprawy tynków gzymsu i prac przewidzianych w zakresie attyki narożnej zajęcie chodnika z ewentualnym wykonaniem projektu organizacji ruchu pozostaje w zakresie Wykonawcy i na jego koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną robotę wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości:20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 (obręb 11- Śródmieście ) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku - oznaczenie sprawy DI.263.54.2015. 3. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. 4. Formy wniesienia wadium: 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do e musi być wystawione na Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 3) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 4) wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) wadium może wnieść osoba trzecia. 5. Zwrot wadium. 1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 nin. rozdziału, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium. 1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach