Przetargi.pl
Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z projektem Remont i przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych związany z remontem klatek schodowych i remontem pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku oraz robót budowlanych w zakresie klatek schodowych, pomieszczeń wewnątrz budynku i utwardzeniem podjazdu zgodnie z projektem: Renowacji elewacji , remontu dachu, klatek schodowych i remontu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku, nr ewid. działki 1452/1, 1450

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z projektem Remont i przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych związany z remontem klatek schodowych i remontem pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku oraz robót budowlanych w zakresie klatek schodowych, pomieszczeń wewnątrz budynku i utwardzeniem podjazdu zgodnie z projektem: Renowacji elewacji , remontu dachu, klatek schodowych i remontu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku, nr ewid. działki 1452/1, 1450
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres planowanych prac : 1. Roboty budowlane : a. Wewnątrz budynku - demontażu boazerii na klatkach schodowych, - wykonania remontu klatek schodowych, - remontu stolarki wewnętrznej przy klatkach schodowych i na korytarzach, - wykonaniu prac rozbiórkowych ścian działowych na parterze pod schodami i w łazienkach, - wykonanie remontu korytarzy i toalety wg opisu w dokumentacji projektowej : stan istniejący w pkt-ach 4.6 - klatka schodowa, 4.7 - I piętro, 4.8-łazienka, 4.9 - II piętro, opis projektowany odpowiednio w pkt-ach 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 oraz rzutach, przekrojach, detalach, zestawieniach stolarki wg rysunków 6-12, 16-23 i 27-29. b. Utwardzenie przejazdu: - zdjąć wierzchnią warstwę z wykuciem fragmentów podłoża betonowego do odpowiedniej rzędnej, powierzchnię wyrównać - ułożyć kostkę betonową w kolorze szarym gr. 8cm z zachowaniem właściwych spadków względem istniejących studzienek, nawierzchni chodnika i terenu podwórza. 2. roboty elektryczne - zainstalowanie nowych tablic rozdzielczych z wyniesieniem istniejących liczników energii elektrycznej z tablic piętrowych i lokali najemców do projektowanej tablicy rozdzielczej głównej TG+TL+TA zlokalizowanej na klatce schodowej KS1 na parterze budynku - montaż wewnętrznych linii zasilających - montaż wyłącznika pożarowego prądu - wykonanie nowych instalacji elektrycznych wewnętrznych: oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego i gniazd wtykowych 230V na klatce schodowej KS1, ciągach komunikacyjnych budynku i w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytkowania przez najemców budynku, - podłączenie istniejących instalacji elektrycznych w lokalach do projektowanych tablic rozdzielczych na potrzeby poszczególnych lokali budynku, - ochronę przeciwprzepięciową, - ochronę od porażeń prądem elektrycznym, - ułożenie rurażu, listew PCV, montaż tablic piętrowych dla potrzeb prowadzenia instalacji telekomunikacyjnych, - demontaż istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych w zakresie objętym niniejszym opracowaniem. Zakres robót elektrycznych nie obejmuje remontu przebudowy istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych w lokalach najemców lecz wyłącznie podłączenie ich instalacji elektrycznych do projektowanych tablic elektrycznych wewnątrz poszczególnych lokali. Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych zawierają : projekty techniczne , przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne zgodnie z wykazem dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniższych uwag: 1. Wykonawca w trakcie realizacji robót demontażowych i rozbiórkowych powinien zabezpieczyć pomieszczenia w , których będą wykonywane prace jak i pozostałe pomieszczenia przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez Wykonawcę powierzchni nie objętych przedmiarem robót będzie dokonana przez Wykonawcę na jego koszt. 2. Wszystkie prace objęte zleceniem są przewidziane do realizacji w budynku czynnym, w wycenie należy uwzględnić wszelkie zabezpieczenia, konieczność umożliwienia komunikacji (klatka schodowa, korytarze) w trakcie wykonywania remontu, utrzymania porządku i przewidzieć prace najbardziej uciążliwe po godzinach urzędowania najemców lokali. Przy renowacji stolarki okiennej prowadzonej warsztatowo niezbędne zamontowanie drzwi zastępczych umożliwiających zamknięcie lokalu. 3. Wejście do lokali celem wykonywania robót powinno być wcześniej uzgodnione z najemcami . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach