Przetargi.pl
Zadanie I: Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid. 1745, obręb 11 w zakresie: dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działce o nr ewid. Gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid. 1745, obręb 11 w zakresie: dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działce o nr ewid. Gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid. 1745, obręb 11 w zakresie: dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych - zgodnie z dokumentację, na którą składa się: szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia, mapa lokalizacyjna, zdjęcia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Budynek wpisany do rejestru zabytków decyzją nr KL.III.2b-149/50-58 z dn. 02.12.1958r., nr rej. A-259, wykonany w technologii tradycyjnej, o 3-ch kondygnacjach nadziemnych: parter, piętro i poddasze użytkowe, częściowo podpiwniczony. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku użytkowanym przebudowy polegającej na wykonaniu robót budowlano-instalacyjnych dostosowujących pomieszczenie łazienki na poddaszu budynku- pom. 3/11 do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikiem nr 1 i pozwoleniem na budowę- decyzja nr 1234/2012 znak; DAR-VII.6740.343.12 z dnia 23.11.2012 r. (załącznik nr 2). Dodatkowe wymagania i informacje: 1) Tablica informacyjna do umieszczenia przy drzwiach wejściowych do Galerii Arsenał 2) Zaplecze budowy Wykonawca uzgodni z użytkownikiem udostępnienie pomieszczenia w piwnicy. 3) Budynek czynny, bez windy - zachować czystość podczas prowadzenia prac na drogach komunikacji i klatki schodowej 4) Uwzględnić uciążliwość w wykonaniu robót 5) Woda i energia na cele budowy - we własnym zakresie lub Wykonawca uzgodni z użytkownikiem 6) Wentylacja grawitacyjna - z istniejącego kanału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie II: Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działkach o nr ewid. gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1. - zgodnie z dokumentację, na którą składa się: szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia, mapa lokalizacyjna, zdjęcia oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Remont dotyczy obiektu wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 2 grudnia 1958 r. pod nr rej. A-271 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlanych w zakresie wymiany uszkodzonych tynków łącznie z podłożem, hydroizolacji poziomej i strefy cokołowej, renowacji elewacji przez uzupełnienie i scalenie pęknięć, rekonstrukcję tynków ścian, gzymsów i detalu sztukatorskiego z impregnacją i malowaniem oraz wykonaniem prac naprawczych przedstawionych w opracowanej dokumentacji projektowej Remontu elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich autorstwa mgr inz arch. Mirosława Snarskiego z zespołem DF-Studio Projektowe ( załącznik nr 1) zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzja nr 50/2016 znak: DAR-I.6740.452.2015 z dnia 11.01.2016r.(załącznik nr 2). Dodatkowe wymagania i informacje: 1) Tablica informacyjna do umieszczenia przy wjeździe bramy od strony chodnika. 2) Zaplecze budowy w niezbędnym zakresie. Ustawienie np. kontenera po akceptacji i uzgodnieniu lokalizacji z Zamawiającym. 3) Brama czynna, w podcieniu szlaban Uniwersytetu Medycznego do wjazdu na teren dziedzińca Pałacu Branickich - zachować czystość podczas prowadzenia prac na drodze komunikacji. Zakaz wjazdu samochodami na dziedziniec oprócz samochodów dostarczających materiały i sprzęt do prowadzenia robót, ich postój tylko na czas rozładunku. 4) Uwzględnić uciążliwość w wykonaniu robót, poza kontrolowanym wjazdem (szlaban) należy umożliwić przejście osobom pieszym z dostępem do pomieszczeń bramy, w których od maja czynny jest punkt informacji turystycznej ( wejście z podcienia bramy) . 5) Woda i energia na cele budowy - Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 6) Niezbędne uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu prac uwzględniającego zapowiedziane imprezy na terenie dziedzińca i ustalenia terminów realizacji prac np. mycia elewacji, prowadzenia prac w podcieniu, ustawienia rusztowań. 7) Koszt zajęcia chodnika i uzyskanie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym należy do Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 2. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - zadanie nr 2. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium odpowiednio w zadaniu II na okres związania ofertą w wysokości: 6 700,00zł (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 2 - Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działkach o nr ewid. gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1 - nr sprawy: DI.263.15.2016. Pozostałe zapisy znajdują się XI do SIWZ Dotyczy zadania nr 1 Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach