Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej : ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY BUDYNKU SZPITALA ORAZ ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z LIKWIDACJĄ PODZIEMNEJ INSTALACJI DESZCZOWEJ NA NIERUCHOMOŚCI O NR EWID. GR. 1521/4, 1507/5 W BIAŁYMSTOKU, PRZY UL. ŚW. ROCHA 3 i przekazanie obiektu do użytkowania zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową określoną w zał.1 do SIWZ zat. opis przedmiotu zamówienia i pozwoleniami. 1. Stan istniejący: 1/ Realizacja prac przez wykonawcę wybranym w przetargu nieograniczonym według umowy nr TT/DZ/3412/29/2-011 z dnia 31.05.2011r. nie została zakończona. 2/ Nie dokończone prace zostały określone przez autorów projektu realizowanej inwestycji w inwentaryzacji i projektach wykonawczych. 2. Zakres prac do wykonania przez oferenta: 1/ wykonanie pozostałych prac określonych załączoną dokumentacją w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ilościach wskazanych w przedmiarach, z załączonym wykazem materiałów, 2/ kontynuacja rozpoczętych, a nie dokończonych robót z wykorzystaniem tych samych materiałów, wyrobów nie wbudowanych znajdujących się na obiekcie, w przypadku ich braku uzupełnienie o tożsamych parametrach, 3/ konieczność wymiany oraz zmiany lokalizacji wskazanych w dokumentacji elementów, które zostały wbudowane niezgodnie z dokumentacją; -w przypadku demontażu elementów przewidzianych do wymiany należy uwzględnić szacunek wartości odzysku wg załącznika nr 2 ( złom; grzejniki 1472 kg, przegrody aluminiowe 290 kg) do kompensaty przy rozliczeniu wzajemnych należności; - demontaż wbudowanej platformy zostanie wykonany przez dostawcę powyższego urządzenia jako niezgodnego z zamówieniem, w zakresie dokończenia prac pozostaje dostosowanie szybu i montaż windy zgodnej z projektem wykonawczym, 4/ wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wejścia i podjazdu do budynku od strony podwórza, 5/ dostarczenie protokołów badań, w tym kominiarskich, prób i rozruchów instalacji i urządzeń oraz dokumentacji powykonawczej z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa i zgodnością z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną dla zastosowanych wyrobów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 6/ uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu ze zmianą sposobu użytkowania budynku szpitala na budynek administracyjno-biurowy. 3. Dodatkowe wymagania i informacje: 1/ przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w budynku z wejściem od strony podwórza. Teren przynależny do budynku w zakresie działki o nr geod. 1521/4 może być wykorzystany przez Wykonawcę na zaplecze budowy pod warunkiem zachowania w należytym stanie istniejącego zagospodarowania, 2/ Zamawiający nie wyraża zgody na wykorzystywanie pomieszczeń remontowanego budynku na potrzeby zaplecza budowy, należy przewidzieć jego usytuowanie na terenie przynależnej działki. Na powyższej działce w miesiącu kwietniu 2016 r. zostały odebrane prace w zakresie zagospodarowania terenu, sposób wykorzystania i ochrony zaplecza należy uzgodnić z Zamawiającym. Koszty w zakresie urządzenia zaplecza uwzględnić w cenie ofertowej. 3/ przewidzieć koszt czasowego zajęcia chodnika do wykonania prac w zakresie elewacji: obudowa balkonów, prace malarskie, mocowanie zwodów instalacji odgromowej itp. 4/ energia elektryczna na cele budowy w zakresie Wykonawcy ( budynek posiada przyłącze energetyczne PGE Dystrybucja) 5/ woda na cele budowy w zakresie Wykonawcy ( budynek posiada przyłącze wodociągowe) 6/ Zamawiający udostępni budynek do wizji lokalnej w dniu 03.08.2016 r. o godz. 9:00. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wymaga się udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi miesięcy na wykonane roboty wraz z materiałami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania - nr sprawy: DI.263.57.2016.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4, 1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji dotyczącej Rozbudowy i przebudowy budynku szpitala oraz zmiany sposobu użytkowania na budynek administracyjno-biurowy z likwidacją podziemnej instalacji deszczowej na nieruchomości o nr ewid. gr. 1521/4,1507/5 przy ul. Św. Rocha 3 w Białymstoku i przekazanie obiektu do użytkowania
Dodano: 2016-05-11 - Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działkach o nr ewid. gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
Dodano: 2016-04-13 - Zadanie I: Rewaloryzacja obiektu zabytkowego ARSENAŁ przy ul. Mickiewicza 2 w Białymstoku, dz. nr ewid. 1745, obręb 11 w zakresie: dostosowania WC do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zadanie II: Remont elewacji Bramy Wielkiej w Zespole Pałacowo-Ogrodowym Branickich na działce o nr ewid. Gr. 1746, 1747 położonych w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 1.
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 ( obręb 11-Śródmieście) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2016-01-20 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce o nr ew. gr. 1573 (obręb 11- Śródmieście ) przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z projektem Remont i przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych związany z remontem klatek schodowych i remontem pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku oraz robót budowlanych w zakresie klatek schodowych, pomieszczeń wewnątrz budynku i utwardzeniem podjazdu zgodnie z projektem: Renowacji elewacji , remontu dachu, klatek schodowych i remontu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku, nr ewid. działki 1452/1, 1450
Dodano: 2014-10-17 - Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych
Dodano: 2014-09-15