Przetargi.pl
Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Choszczewie oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w Rozogach

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska 16a 16a
    11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 00054094300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Choszczewie oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w Rozogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.remont i przebudowę wnętrza budynku świetlicy wiejskiej w Choszczewie polegającą m.in. na: - wyburzeniu wszystkich ścianek działowych, elementów pomocniczych (bufet murowany, imitacja kominka, piec kaflowy); - skuciu uszkodzonych fragmentów tynków wewnętrznych na ścianach i suficie; - rozbiórce podłogi drewnianej i fragmentów betonowych; - demontażu stolarki otworowej zewnętrznej - okien i drzwi; - rozkuciu pasa gzymsowego pod okapem, demontaż rynien i rur spustowych - wyburzeniu otworów okiennych i drzwiowych zgodnie z projektowanym rozkładem z uprzednim montażem nadproży;- zamurowaniu starych otworów i fragmentów otworów okiennych i drzwiowych w ścianach zewnętrznych zgodnie z projektowanym rozkładem; - murowaniu ścianek działowych;- wykonaniu posadzki; - pokryciu blacho dachówką dachu; - ociepleniu budynku wraz z odnową elewacji; - wymianie instalacji elektrycznej, sanitarnej;oraz uporządkowaniu terenu poprzez wykonanie nawierzchni. 2.zakup oraz montaż wyposażenia w świetlicy wiejskiej w Rozogach: 1) cztery zestawy komputerowe z oprogramowaniem (w skład zestawu wchodzi: komputer, monitor, klawiatura, mysz) - minimalne wymagania: pamięć RAM 1GB, procesor 2 GHz, karta graficzna 512 MB, nagrywarka DVD, monitor LCD 19); 2) biurka komputerowe 4 szt. wraz z krzesłami do biurka komputerowego 4 szt. (obrotowe, z miękkim siedziskiem, z podłokietnikami); 3) kuchenka mikrofalowa 1 szt. - minimalne wymagania: moc 800W, funkcja rozmrażania i podgrzewania; 4) stoły świetlicowe 20 szt. wraz z krzesłami świetlicowymi 100 szt. (w jednakowym kolorze, profilowane, lakierowane, konstrukcja krzeseł ma umożliwiać składanie ich w stos - jednego na drugie); 5) jeden zestaw mebli kuchennych (w skład zestawu wchodzi: 1 szafka pod zlewozmywak, 1 szafka wisząca, 1 szafka stojąca na naczynia) - przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z miejscem lokalizacji w/w zestawu; 6) kuchnia elektryczna 1 szt. - minimalne wymagania: piekarnik, płyta ceramiczna, pola grzejne 4 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 5 000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 16 listopada 2009 r. do godziny 10:00. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczeń wykonawcy i złożonych dokumentów według kryterium: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1)wykaz minimum 3 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (załącznik nr 6 do siwz), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty); 2)wykaz osób (kierownictwa) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia (załącznik nr 7 do siwz), a także zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień oraz kserokopie zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby). Ponadto: 3.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. 4.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 5. 5.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć wypełniony kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów robót, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8 wraz z podsumowaniem kosztorysu oraz zestawieniem kosztów wyposażenia świetlicy stanowiącym załącznik nr 9. 6.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z treścią załącznika nr 10. 7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8.Jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, każdy z podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa wyżej powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 10.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach