Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Budowa szybu windy osobowej przy budynku Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Gimnazjum w Lubaszu

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubasz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja oraz wyposażenie budynków szkolnych w Gminie Lubasz – Budowa szybu windy osobowej przy budynku Szkoły Podstawowej w Lubaszu i Gimnazjum w Lubaszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie wind osobowych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi, tj. budową szybu windowego przy budynku Gimnazjum oraz przy budynku Szkoły Podstawowej w Lubaszu. Główne parametry windy dla obydwu obiektów: winda pasażerska, osobowa, dwuprzystankowa, prędkość 1 m/s, dostosowana do potrzeb dla osób niepełnosprawnych, o udźwigu min 630 kg, min dla 8 osób. Informacja szczegółowa odnośnie wind znajduje się w WYTYCZNYCH TECHNICZNYCH DLA WINDY OSOBOWEJ PRZEWIDZIANEJ DO MONTAŻU W BUDYNKU GIMNAZJUM W LUBASZU oraz w WYTYCZNYCH TECHNICZNYCH DLA WINDY OSOBOWEJ PRZEWIDZIANEJ DO MONTAŻU W SZKOLE PODSTAWOWEJ W LUBASZU. Montaż urządzeń dźwigowych poprzedzony zostanie budową szybów windowych przylegających do bryły budynków szkolnych. Projekty budowlane zostały zatwierdzone decyzjami Starosty Czarnkowsko-Trzcianeckiego (pozwolenia na budowę nr 383/2016 z dnia 20 lipca 2016 r. oraz nr 385/2016 z dnia 20 lipca 2016 r.). Zakres robót budowlanych obejmuje: - demontaż okien zewnętrznych, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni asfaltowej, - rozebranie częściowe ściany zewnętrznej budynku, - częściowe zamurowanie w/w ściany w miejscu okna, - demontaż grzejnika i przebudowa instalacji c.o. (w niezbędnym zakresie), - wykonanie fundamentów, - wykonanie konstrukcji szybu, - ocieplenie i malowanie elewacji, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - roboty odtworzeniowe zewnętrzne, - wykonanie zasilania elektrycznego dźwigu. Wykonawca odpowiedzialny jest za badania i dopuszczenie do użytkowania dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów wynikających z przepisów Prawa budowlanego. Roboty budowlane wykonywane w czasie użytkowania budynków prowadzone będą w wydzielonych trwale częściach budynku (np. wewnątrz przez zastosowanie lekkich ścian z płyty gipsowo – kartonowej na systemie stelaży, na zewnątrz plac budowy wydzielony będzie ogrodzeniem systemowym pełnym; drogi dojazdowe przez teren boisk szkolnych wydzielone będą ogrodzeniem systemowym ażurowym) zgodnie z obowiązkowo opracowanym planem BIOZ. W kalkulacji na wykonywanie prac należy uwzględnić wszystkie konieczne prace zabezpieczające teren prowadzenia robót oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpyłowych na korytarzach na czas prowadzenia robót. Prace rozbiórkowe należy wykonywać z wykorzystaniem sprzętu wyburzeniowego lub metod nie powodujących nadmierny długotrwały hałas, należy je wykonywać po godzinach zajęć szkolnych. Wykonawca zapewni kierownika budowy i kierowników robót posiadających wymagane odpowiednie uprawnienia budowlane. Otwory w ścianach do czasu zamontowania wind muszą być zabezpieczone w sposób gwarantujący niedostępność budynku (np. tymczasowe drzwi lub stała przegroda). Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco, tak ażeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają – zutylizować. Gwarancja producenta na urządzenie dźwigowe min. 36 miesięcy, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na min. 10 lat – łącznie od dnia odbioru robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlano-wykonawczy (zał. nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2 do SIWZ). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.). W szczególności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace ogólnobudowlane - budowa konstrukcji szybu windy, montaż urządzenia dźwigowego. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (siedem tysięcy zł 00/100). 2. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Bank Spółdzielczy Czarnków /O Lubasz; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Lubasz. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy, pozostali Wykonawcy zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy. 5. Zasady zwrotu wadium reguluje art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 wzór formularza ofertowego, Załącznik nr 10 wzór umowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach