Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Przedszkole Samorządowe nr 5 ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 67 w Kielcach.

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676146 , fax. 41 3676141
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676146, fax. 41 3676141
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Przedszkole Samorządowe nr 5 ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 67 w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce - Przedszkole Samorządowe nr 5, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 67 w Kielcach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku, 2) docieplenie ścian fundamentowych, 3) wykonanie opaski wokół budynku, 4) likwidację części okien piwnicy i części studzienek okiennych, 5) wymiany krat nastudziennych przy oknach piwnicy, 6) przebudowę schodów zewnętrznych i tarasów zewnętrznych, 7) wykonanie docieplenia dachu, 8) przebudowę kominów wentylacyjnych oraz czap kominowych, 9) podwyższenie ścian attykowych, 10) wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, 11) wymianę instalacji odgromowej, 12) wymianę instalacji elektrycznej, 13) wymianę obróbek blacharskich, 14) wymianę instalacji c.o. wraz z modernizacją wymiennikowni, 15) wymianę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z modernizacją wentylatorowni i rekuperacją ciepła, 16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 17) wymianę instalacji gazowej, 18) przebudowę atrium. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: - wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, - dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, - zgłoszenia i decyzje - stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 72 000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa tysiące 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach