Przetargi.pl
Modernizacja Dużej Sceny Teatru im. A. Sewruka w Elblągu

Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Teatralna 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6419700, 055 6113100 , fax. 055 2345652
  • Data zamieszczenia: 2011-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
    ul. Teatralna 11 11
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6419700, 055 6113100, fax. 055 2345652
    REGON: 17091841800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Dużej Sceny Teatru im. A. Sewruka w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Dużej Sceny Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem wielorodzajowym, składa z niejednorodnych rodzajowo zamówień polegających na połączeniu robót budowlanych z usługami i dostawami sprzętu do zainstalowania, które są ze sobą funkcjonalnie powiązane i nie jest możliwe rozdzielenie ich wykonania - zamówienia. Celem zamówienia jest wejście w posiadanie przez Zamawiającego nieruchomości, jaką będzie zmodernizowana duża scena Teatru im. Aleksandra Sewruka w Elblągu. Roboty budowlane mają charakter główny a pozostałe poboczny. Przedmiotem zamówienia są:usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, roboty budowlano-montażowe i instalacyjne wraz z realizacją niezbędnych dostaw oraz usługi instalowania i informatyczne realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Dużej Sceny Teatru im. Sewruka w Elblągu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac, robót i dostaw do zainstalowania przewidzianych /zaprojektowanych/ przez Wykonawcę dla zaspokojenia potrzeb Zamawiającego wyartykułowanych w SIWZ i załącznikach do niej. Ogólny opis przedmiotu zamówienia wraz z etapami jego realizacji określono w pkt. 4. SIWZ a szczegółowo Przedmiot zamówienia został opisany w dokumencie p.n. Szczegółowy zakres merytoryczny przedmiotu zamówienia publicznego stanowiący wraz z kartami katalogowymi i opisami przykładowych materiałów produktów, urządzeń ZAŁĄCZNIK B do niniejszej SIWZ W związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia zaprojektuj i wykonaj uniemożliwiającą opisanie przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń posiłkując się przepisem art. 29 ust.3 PZP Zamawiający określił w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia przywołując przykładowe produkty ze znakami towarowymi, których opisane w tymże SIWZ parametry techniczno technologiczne, funkcjonalno użytkowe i jakościowe stanowią co najmniej konieczne odniesienie równoważności dla wymaganego przedmiotu zamówienia Ogólny opis przedmiotu zamówienia i etapy jego realizacji: ETAP I - etap projektowania - obejmujący w swym ogólnym zakresie wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji, w tym: - Projekt technologii sceny - Projekty wykonawcze budowlano-montażowe dla wszystkich elementów składowych sceny podlegających modernizacji - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich elementów składowych sceny podlegających modernizacji - Szczegółowe przedmiary robót budowlano-montażowych dla wszystkich elementów składowych sceny podlegających modernizacji - Nakłady materiałów i wyrobów (ze szczegółową identyfikacją ich parametrów techniczno-technologicznych) dla robót budowlano-montażowych każdego z osobna elementu składowego sceny podlegającego modernizacji - Projekty warsztatowe elementów prefabrykowanych o charakterze wyrobu indywidualnego - Szczegółowe specyfikacje asortymentowo-ilościowe i techniczno-technologiczne z jednoznaczną identyfikacją typu/rodzaju i nazwy producenta dla każdego z osobna elementu składowego dostaw podlegających montażowi wraz z dokumentacjami techniczno-ruchowymi i instrukcjami montażu dostosowanymi do warunków przedsięwzięcia - Dokumentacja projektowa portalu internetowego w zakresie informatycznej usługi sprzedaży biletów teatralnych, dostosowanego do istniejących warunków technicznych i programowych teatru. - Instrukcje użytkowania zmodernizowanej dużej sceny, a w tym m.in.: a/Instrukcje użytkowania/obsługi zamontowanych wyrobów/urządzeń b/Instrukcje użytkowania zainstalowanego oprogramowania c/Instrukcje bhp d/Instrukcja p.poż. ETAP II - etap realizacji dostaw, robót budowlano-montażowych i usług - obejmujący w swym ogólnym zakresie: - wymianę desek podłogowych scenicznych - ca 305,00 m2 - wymianę legarów podłogowych ca 650,00 m - dostawę i pierwsze ułożenie /mobilnego/ pokrycia tekstylnego podłogi scenicznej - ca 235,00 m2 - dostawę i pierwsze ułożenie /mobilnej/ podłogi baletowej - ca 106,00 mb/212 m2 - wymianę okotarowania sceny ca 865,00 m2 - w tym: kulisy x 10 ; paldament x 5 ; horyzont x 1 - wykonanie scenicznych zapadni zmechanizowanych 4 kpl. - modernizację instalacji elektrycznej okablowanie - ca 8500,00 m, w tym m.in.: a/okablowanie stałe ułożone w rurach ochronnych lub korytkach - ca 7 600 m b/okablowanie do wyciągów ruchomych wszyte w fartuch tekstylny - ca 900 m wymiana opraw oświetlenia /ze źródłem światła/: a/podstawowego - ca 60 kpl. b/awaryjnego - ca 30 kpl. c/roboczego - ca 10 kpl. - modernizację gniazd zasilających dla akustyków i elektryków gniazda i zestawy gniazd - ca 82 szt. - wykonanie i montaż szyn oświetleniowych 3 kpl/ca 34,00 mb - modernizację systemu sztankietów - wymianę olinowania i mechaniki a/ liny konopne - ca 1943,00 m b/ liny stalowe - ca 115,00 m c/bloki lin konopnych - 2 szt. d/bloki lin stalowych - 4 szt. - modernizację mostów oświetleniowych - wymianę zespołów napędowych i olinowania a/kompletne zespoły napędowe z silnikami elektrycznymi o mocy do 3 kW każdy - 3 kpl. b/ kompletny zespół napędowy z silnikiem elektrycznym o mocy do 4,5 kW - 1 kpl. c/ olinowanie stalowe - 1 kpl. d/ system bloków lin stalowych - 1 kpl. - modernizację systemu kurtyny stalowej a/wymianę zespołu napędowego i olinowania - b/kompletny zespół napędowy z silnikiem o mocy do 7,5 kW w wentylowanej obudowie - 1 kpl. c/olinowanie systemu kurtyny stalowej - 1 kpl. - modernizację sprzętu obsługi scenicznej w zakresie podestów scenicznych a/podesty sceniczne - 22 szt. b/modernizację pomieszczeń proscenicznych (kieszeni scenicznych) w zakresie instalacji systemu regałowego składowania dekoracji i wyposażenia sceny c/systemowe regały paletowe o wys. do 6 m - 2 kpl. - modernizację systemu sceny obrotowej a/kompletny zespół napędowy z silnikiem elektrycznym o mocy do 5,5 kW - 1 kpl. b/rolki pojedyncze - 8 szt. c/moduły rolek podwójnych - 4 szt. - wykonanie rozbieralnego podestu dla niepełnosprawnych a/podest o wym. w planie (ca 6,5x1,5 m) - 1 kpl. - wykonanie magazynowej obudowy stalowej na dwa fortepiany 1 kpl. - wyposażenie sceny w sprzęt oświetleniowy a/ ruchoma głowa typu color spot - 8 kpl. b/ ruchoma głowa typu color wash - 4 kpl. c/ naświetlacz typu led - 8 kpl. d/ maszyna do mgły typu hazer - 1 kpl. e/ projektor multimedialny - 1 kpl. f/ teatralny reflektor profilowy - 10 kpl. g/ reflektor + żarówka - 40 kpl. h/ konsoleta oświetlenia z zestawem do zdalnego sterowania - 1 kpl. - wyposażenie sceny w sprzęt nagłośnieniowy a/ poczwórny odbiornik - 3 b/nadajnik typu bodypack - 12 c/nadajnik z mikrofonem (mikrofon bezprzewodowy) - 6 d/nadajnik z mikrofonem pojemnościowym (mikrofon bezprzewodowy) - 6 e/mikrofon żyłka - 12 f/spliter antenowy - 1 g/głośniki interkomowe - 30 szt. - wyposażenie sceny w system line array Zestaw 1 - moduł szerokopasmowy typu line array - 12 szt. - moduł niskotonowy - 2 szt. - procesor głośnikowy - 1 szt. - okablowanie - 1 kpl. Zestaw 2 - moduł średnio i wysokotonowy, zintegrowany dyskowy system zawiesi - 12 szt. - moduł niskotonowy 2x15aw, zintegrowany system zawiesi - 4 szt. - aluminiowa rama do zawieszania - 2 szt. - cyfrowa końcówka mocy 4-kanałowa - 2 szt. - procesor głośnikowy 4in / 8out - 1szt. - panel zasilający do racka z zabezpieczeniami - 1 szt. - panel kablowy do racka ze złączami socapex - 1 szt. - przewód wieloparowy głośnikowy do 50 m - 2 szt. - przewód wieloparowy głośnikowy do 25 m - 2 szt. - rozszycie soca 2xnl8 - 2 szt. - rozszycie soca 4xnl8 - 2 szt. - przewód nl8-nl8 90cm - 12 szt. - skrzynia transportowa rack 10u, drzwi chowane - 1 szt. - wyposażenie pomieszczeń teatru w urządzenia zabezpieczające a/ instalacja systemu monitoringu zewnętrznego - 1 kpl. / 3 kamery b/ instalacja systemu monitoringu wewnętrznego - 1 kpl. / 2 kamery c/ drzwi antywłamaniowe wewnętrzne - 2 kpl./ca 4,0 m2 d/żaluzje antywłamaniowe zewnętrzne - 3 kpl./ca 5,8 m2 - teleinformatyczne wyposażenie teatru a/ kiosk internetowy - 1 kpl. b/ ławka multimedialna - 1 kpl. c/ portal internetowy - 1 kpl. przy czym ETAP II przedsięwzięcia dzieli się na dwie fazy realizacyjne, a mianowicie: FAZA II.1 - realizacja podstawowych dostaw wyrobów i urządzeń FAZA II.2. - realizacja pozostałych dostaw wyrobów i urządzeń, robót budowlano-montażowych i usług Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej elementów obiektu Teatru poddawanego modernizacji oraz wnikliwego zapoznania się ze wszystkimi dokumentami załączonymi do nn. SIWZ oraz dokonania innych czynności rozpoznawczych - w celu: - gruntownej identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia - złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego - przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji usług, dostaw i robót budowlanych objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może przewidzieć. Rezygnacja z powyższego zalecenia jest wyborem i ryzykiem wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego realną wartość. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej i bezpiecznej obsługi/użytkowania zamontowanych wyrobów/urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 złotych słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 30 2490 0005 0000 4600 9648 3167 a kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu: Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, przed upływem terminu składania ofert zdeponować u Zamawiającego /w sekretariacie - pokój 303/, a jego kopię dołączyć do oferty lub oryginał wadium dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.elblag.pl - zakładka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach