Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej Żalin-Gdola

Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5686033 , fax. 082 5686033
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
    ul. Niepodległości 44 44
    22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
    tel. 082 5686033, fax. 082 5686033
    REGON: 11019803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej Żalin-Gdola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja drogi gminnej - zakres robót obejmuje: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni betonowej, remont materiałem kamiennym, skropienie materiału kamiennego asfaltem i zaklinowanie warstwą masy mineralno-bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegające wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. Ocena spełniania warunków według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1-3 i ust. 4 według załączonych wzorów. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1-4 Wykonawca składa: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru RKS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, 2/ aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskane zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty, 3/ aktualne zaświadczenie ZUS /KRUS/ o nie zaleganiu lub uzyskanym zwolnieniu odroczeniu lub rozłożeniu na raty, 4/ wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat według załącznika, 5/ kopia uprawnień budowlanych właściwej branży wraz z kopią zaświadczenie potwierdzającego wpis danej osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego,6/ polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7/ dokumenty potwierdzające jakość materiałów jakich Wykonawca zamierza użyć do realizacji zadania (np. atesty, certyfikaty, badania laboratoryjne)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-huta.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach