Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w m. Szewnia Górna

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w m. Szewnia Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Opis przedmiotu zamówienia - zakres prac obejmuje prace remontowe drogi gminnej w m. Szewnia Górna nr dogi 010827L km 0+404,36 do 0+616,81 . Pełna dokumentacja projektowo-wykonawcza jest do wglądu w siedzibie zamawiającego. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie wymaga ale zaleca do odbycia wizji lokalnej. Zakres przedmiotu zamówienia: Opis techniczny 1) Stan istniejący.Remontowana droga leży w sieci dróg gminnych i posiada nr 010827L /działka nr 15; 33; 79/ . Istniejąca nawierzchnia - podbudowa tłuczniowa. Szerokość - jezdni 4,0 m.Spadki poprzeczne i podłużne nieregularne. Stan techniczny nawierzchni zły, występują lokalne ubytki materiału kamiennego. W koronie projektowanej drogi brak urządzeń obcych. W latach ubiegłych wykonano odwodnienie powierzchniowe w postaci rowów przydrożnych. Stan techniczny rowów zły wymagający renowacji.2/ Zakres opracowania. Długość remontowanej drogi - 2 400,81 mb (od krawędzi działki drogi wojewódzkiej). Przewiduje się etapowanie prac w miarę posiadanych przez Inwestora zadania nakładów finansowych. Oddzielnie roboty ziemne i roboty nawierzchniowe. Przebieg projektowanej drogi przedstawia projekt zagospodarowania terenu -rysunek nr 1. 3) Projektowane elementy remontu drogi gminnej. a) konstrukcja remontu : - Konstrukcja wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogowej: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o grubości 5 cm na międzywarstwowym skropieniu emulsją asfaltową /0,3 kg/m2 asfaltu/, Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm o grubości 5 cm na międzywarstwowym skropieniu emulsją asfaltową /0,5 kg/m2 asfaltu/, Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm Wyrównanie istniejącej podbudowy materiałem kamiennym o zmiennej grubości. Istniejąca podbudowa tłuczniowa. Projektuje się wzmocnienie istniejącego pobocza materiałem kamiennych grubości 10 cm na górnej warstwy podbudowy z konstrukcji wzmocnienia - Nawierzchnia drogowa na poszerzeniu Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o grubości 5 cm na międzywarstwowym skropieniu emulsją asfaltową /0,3 kg/m2 asfaltu/,Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 mm o grubości 5 cm na międzywarstwowym skropieniu emulsją asfaltową /0,5 kg/m2 asfaltu/, Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm Warstwa odcinająca z piasku stabilizowanego cementem grubości 10 cm o Rm 5Mpa Warstwa odsączająca z piasku grubości 20 cm. b) geometria w planie : - szerokość jezdni - 4,0 m ; lokalizacja na rysunku przekroje normalne Nr I - I - szerokość utwardzonego 1,00 m,- spadek poprzeczny jezdni na prostej 2 %, - spadek poprzeczny pobocza 5 % - pochylenie skarp - 1:1,50 Na trasie projektowanego remontu zaprojektowano następujące łuki poziome (kilometraż po stycznych)- szczegółowe dane w dokumentacji technicznej - załącznik Nr 10. c) profil podłużny : remont drogi po istniejącej podbudowie. Spadki podłużne według rys. 2. Wszystkie występujące prace w poszczególnych branżach, opisane są w projekcie technicznym, STWiOR dla branży. Wycena na etapie przygotowywania oferty odbywać się będzie na podstawie przedmiarów prac. Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy musi złożyć kosztorys wypełniony w sposób szczegółowy. 2.3 W zakres prac generalnego wykonawcy, wchodzą oprócz ujętych w kosztorysie; 1.Pełna obsługa geodezyjna, przez co zamawiający rozumie prace geodezyjne pomiarowe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Obsługa geodezyjna powykonawcza obejmuje, sporządzenie pomiarów powykonawczych i przedstawienie ich zamawiającemu w 3 egzemplarzach ,,papierowych,, oraz 1 egzemplarzu na nośniku CD/DVD w postaci zapisanych plików w formacie *.pdf. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez generalnego wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 1) Podwykonawstwo;Podwykonawstwo, może być oparte na zapisach Art. 6471 KC, dla prac związanych z robotami budowlanymi. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Zakres i opis prac mogących wykonywać podwykonawcy;W zakresie prac związanych z transportem- dla całości realizowania przedmiotu zamówienia, obsługi geodezyjnej , wykonawca może powierzyć pracę podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne - dane zawarte na podstawie złożonych i uzupełnionych załączników Nr 3, Nr 5, Nr 6, stanowiącego integralną część niniejszej SIWZ- wystarczą zamawiającemu na zweryfikowanie danych tam zawartych w zakresie spełniania warunku uczestnictwa w postępowaniu przetargowym 9. Wymagania dot. gwarancji - Zamawiający żąda złożenia uzupełnionego załącznika Nr 8, stanowiącego integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiając przyjmie za potwierdzeniem dokument gwarancyjny wystawiony przez Generalnego wykonawcę, na którym spoczywa wystawienie takiego dokumentu, z zastosowaniem zapisów Art. 577 do Art. 582 oraz Art. 637 i Art. 638 KC. Przy zbiegu terminów gwarancyjnych udzielanych przez wykonawcę i/lub producenta, zamawiający skorzysta z terminu dłuższego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamow.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach