Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w obrębie Lubomino łączących ulicę Szymanowskiego z drogą powiatową Lubomino - Wolnica łącznie z ulicą Baranowskiego.

Gmina Lubomino ogłasza przetarg

  • Adres: 11-135 Lubomino, ul. Kopernika 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5324450
  • Data zamieszczenia: 2014-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomino
    ul. Kopernika 7 7
    11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5324450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w obrębie Lubomino łączących ulicę Szymanowskiego z drogą powiatową Lubomino - Wolnica łącznie z ulicą Baranowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Modernizacja dróg gminnych w obrębie Lubomino łączących ulicę Szymanowskiego z drogą powiatową Lubomino - Wolnica łącznie z ulicą Baranowskiego Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: Etap I : odcinek o długości 878 mb wykonanie warstwy , profilowej , wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego ułożenie chodnika z kostki betonowej wykonanie zjazdów ustawienie krawężników i obrzeży betonowych oświetlenie uliczne progi zwalniające urządzenia bezpieczeństwa ruchu pobocze z kruszywa łamanego Etap II :odcinek o długości 612 mb wykonanie nawierzchni z kruszywa 0 - 31,5 mm wykonanie warstwy odcinającej wykonanie rowów odwadniających uzupełnienie poboczy znaki drogowe Etap III : odcinek o długości 230 mb wykonanie nawierzchni z kruszywa 0-31,5 mm regulacja pionowa urządzeń znajdujących się w jezdni i poboczu oświetlenie uliczne poprawienie odwodnienia uzupełnienie poboczy znaki drogowe Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny za całość zamówienia wszelkich robót budowlanych, prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi, a w szczególności takich jak: oznakowanie i zabezpieczenie ruchu i robót na czas prowadzenia robót wg opracowanego przez Wykonawcę projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu oraz jej utrzymaniem i likwidacją, zapewnienie w sposób bezpieczny ciągłość ruchu drogowego, pieszego na wszystkich drogach, chodnikach używanych przez niego podczas prowadzenia robót oraz poniesienie kosztów z tym związanych, załadunek , transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych w miejsca wskazane przez Zamawiającego w odległości do 2 km oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 9 ; nr 10 i nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 4. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 60 miesięcy gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu obioru końcowego bez usterek i wad. 5. Kody CPV: 45.23.31.40 - 2 Roboty drogowe 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane; 45.23.32.20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - 2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.90 - 8 Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.61 - 6 Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 45.11.12.00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 6. W przypadku gdy w treści SIWZ lub załączników zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty, lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych służą one tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalno - użytkowych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów, technologii nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalno - użytkowych oraz technologicznych jakim mają odpowiadać wymagane przez Zamawiającego rozwiązania techniczne i materiałowe i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań technologicznych równoważnych w stosunku do wskazanych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych pierwotnie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne uzgodnienia w tym rónież z projektantem uzyska wykoawca na swój koszt. Uwaga! Lampy solarne opisane w dokumentacji projektowej zostały zastąpione tradycyjnym oświetleniem elektrycznym zgodnie z dołączonym przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Lubomino nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tensoft.lubomino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach