Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych

Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 21-077 Spiczyn, Spiczyn 10C
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7577184 , fax. 081 7577048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
    Spiczyn 10C 10C
    21-077 Spiczyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7577184, fax. 081 7577048
    REGON: 00055153300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych, polegającej na stabilizacji istniejącej warstwy piasku cementem Rm 5,0 MPa z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi odpowiednio 5 - 8 mm i 2 - 4 mm wraz z przygotowaniem podłoża, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: MIEJSCOWOŚĆ DROGA DŁUGOŚĆ[m] SZEROKOŚĆ [m] POW.[m2] Jawidz 105118L 750 3,00 2250 Nowy Radzic 1051108/111L 1000 3,00 3000 Zawieprzyce-Kol. 105109L 400 3,00 1200 Zawieprzyce-Kol. 105107L 400 3,00 1200 Charlęż 105121L 400 3,50 1400 Charlęż 105120L 600 3,50 2100 RAZEM 11150
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy zł) należy wnieść do dnia 3 czerwca 2009 r. do godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie stabilizacji piasku bitumem i cementem oraz utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca realizacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości złożonej oferty (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/4DMETHOD/wwwGminaStart3/12378/%23%23996703877.0
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach