Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 21-077 Spiczyn, Spiczyn 10C
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7577184 , fax. 081 7577048
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
Spiczyn 10C 10C
21-077 Spiczyn, woj. lubelskie
tel. 081 7577184, fax. 081 7577048
REGON: 00055153300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych, polegającej na stabilizacji istniejącej warstwy piasku cementem Rm 5,0 MPa z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi odpowiednio 5 - 8 mm i 2 - 4 mm wraz z przygotowaniem podłoża, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wg wyszczególnienia: MIEJSCOWOŚĆ DROGA DŁUGOŚĆ[m] SZEROKOŚĆ [m] POW.[m2] Jawidz 105118L 750 3,00 2250 Nowy Radzic 1051108/111L 1000 3,00 3000 Zawieprzyce-Kol. 105109L 400 3,00 1200 Zawieprzyce-Kol. 105107L 400 3,00 1200 Charlęż 105121L 400 3,50 1400 Charlęż 105120L 600 3,50 2100 RAZEM 11150 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy zł) należy wnieść do dnia 3 czerwca 2009 r. do godz. 9.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie stabilizacji piasku bitumem i cementem oraz utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca realizacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - Informacja banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości złożonej oferty (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/4DMETHOD/wwwGminaStart3/12378/%23%23996703877.0
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 108375L Stróża-Kolonia - Kraśnik wraz z budową oświetlenia drogowego
Dodano: 2016-07-27 - Mechaniczne wbudowanie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1210 L Łuków (ul. Cieszkowizna)-Aleksandrów-Gąsiory w km 0+090 - 0+570
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ruda-Huta - ul. Polna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2807L Błażek - Piłatka - dr. pow. nr 2808L w lokalizacji od km 4+175 do km 5+735 - Etap I
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wisznice
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1360 L Hordzież-Czarna-Lipiny km 5+395-5+655, 7+556-9+566
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1329 L (Miastków Kościelny) gr. woj. Wilczyska - gr. woj. Żelechów km 6+398-7+198; 1345 L Krzywda - Wola Okrzejska - Okrzeja km 7+610 - 8+410
Dodano: 2016-07-13 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI UL. ŻYTNIEJ W HUCIE DĄBROWIE
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej nr G101502L w m. Pościsze od km 0+000 do km 0+455 dł. 0,455 km.
Dodano: 2016-07-08